نیوز سیتی!
10 بهمن 1401 - 12:00

میزبانی گلستان از نخبگان ۵ کشور در همایش تقریب مذاهب در دهه فجر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: گلستان در دهه فجر میزبان دومین اجلاس تقریب مذاهب با حضور نخبگان پنج کشور خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدعلی مهاجر صبح امروز در نشست با گروه خبری فجر گلستان اظهار کرد: در‌دهه فجر امسال ۷ هزار برنامه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: اجرای سرود ۱۳۵۷ نفره در روز ۲۲ بهمن با حضور دانش‌آموزان، تجمع بزرگ یاوران انقلاب در تمامی شهرستان‌ها، پخش زنده ویژه برنامه رادیو انقلاب با مشارکت رادیو گلستان در مدارس استان، توزیع دارو در نقاط محروم با عنوان کاروان سلامت، اهدای جهیزیه به نوعروسان و تجلیل از زندانیان سیاسی قبل از انقلاب از جمله برنامه‌های دهه فجر در استان گلستان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به نا آرامی‌های اخیر تصریح کرد:  دشمن با تمام قوا در تلاش برای القای نا امیدی در کشور است.

مهاجر با اشاره به آمارهای مدیران در دهه فجر بیان کرد: اینکه در این شرایط اعتباری و با این مشکلات پروژه‌های نیمه‌تمام به بهره‌برداری می‌رسد و دولت تاکید دارد پروژه‌های نیمه‌تمام به نتیجه برسد و به مردم تحویل شود نشان دهنده تلاش مدیران برای خدمت به مردم است.

وی گفت: نقش خبرنگاران در روایت تبیین بسیار مهم است و همین بیان خدمت‌ها بیان موفقیت‌ها قطعا توطئه‌ها را خنثی خواهد کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به نتیجه بخش شدن پتروشیمی گلستان، خاطرنشان کرد: نتیجه دادن این پروژه حاصل تلاش‌های قوای مختلف بوده و دستگاه قضایی، دولت، دستگاه‌های انتظامی و امنیتی، کارشناسان اقتصادی، نمایندگان مردم در مجلس سورای اسلامی نقش‌آفرین بودند.

مهاجر گفت: نتیجه بخش شدن پروژه پتروشیمی گلستان نمونه کاملی از وحدت و عملکرد جمعی و یکپارچه است.

وی اضافه کرد: استان گلستان میزبان دومین اجلاس تقریب مذاهب در دهه فجر است که نخبگان پنج کشور در این اجلاس حاضر خواهند شد.

معاون سیاسی، انتظامی و امنیتی استاندار گلستان در خصوص شرایط قطعی گاز در استان خاطرنشان کرد: شرایط به صورتی پیش رفته بود که یکی از سناریوها قطع گاز نقطه‌ای شهرهای استان بود که استاندار گلستان نپذیرفت و اجازه نداد گاز هیچ مشترک خانگی در استان قطع شود.

مهاجر تاکید کرد: در سه روز آینده باز هم نگران افت فشار گاز هستیم اما مطمئن هستیم همراهی بی‌نظیر مردم، اجرای تدابیر اندیشیده شده این شرایط را هم با آرامش سپری خواهیم کرد.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1007167

مهمترین اخبار ایران و جهان: