نیوز سیتی!
18 بهمن 1402 - 17:47

وحیدی: دولت با سرمایه فکری و دانش بومی امور کشور را به نتیجه می‌رساند

وزیر کشور در آیین کلنگ‌زنی و افتتاح طرح‌های مختلف شهرستان گرمه گفت: دولت سیزدهم اعتقاد دارد با سرمایه فکری و دانش بومی امور کشور را به سرانجام برساند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمه، محمد وحیدی، وزیر کشور عصر امروز در ناحیه صنعتی شهرستان گرمه و در آئین افتتاحیه و کلنگ زنی واحد های صنعتی این شهرستان اظهار کرد: اعتقاد راسخ برای به سر انجام رساندن کارهای بزرگ در دولت سیزدهم وجود دارد و اعتقاد دارد با سرمایه فکری و دانش خودی باید امور را به سرانجام برساند.

وی با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی با اراده و اعتقاد و ایمان شناخته می شود، افزود: اعتماد به نفس که نمونه‌های بارز آن در اجرای تمامی این اقدامات بزرگ و در افتتاحیه های امروز شهرستان گرمه مشهود است، ستودنی است. 

وزیر کشور تکمیل زنجیره ارزش تولیدات مختلف به ویژه شمش منیزیم و آلومینیوم را در این شهرستان بسیار ارزشمند خواند و افزود: بستر این پیشرفت‌ها با همدلی و همت استاندار و سایر اجزای حاکمیت محقق شده است. 

وی برخی تولیدات سنتی و ظرفیت‌های موجود در شهرستان گرمه را نیز مورد توجه قرار داد و توصیه کرد در ادامه اقدامات خوبی که در شهرستان گرمه در حال انجام است، زنجیره ارزش کارخانه آرد برای بانوان این شهرستان نیز ایجاد شود.

پایان پیام/آ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1664525

مهمترین اخبار ایران و جهان: