نیوز سیتی!
14 مرداد 1402 - 20:57

ساخت مستند «شهید محمدزاده» پیگیری شود

نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی گفت: در کنگره ۳۰۰۰ شهید استان بهتر است تعدادی کتاب خوب و قابل ارائه در سطح ملی تدوین شود و همچنین ساخت مستند فاخری از شهید سردار محمدزاده هم پیگیری شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز حجت الاسلام و المسلمین نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی در نخستین جلسه شورای سیاستگذاری کنگره ۳۰۰۰ شهید استان اظهارکرد: وقتی از شهدا سخن می‌گوییم، کلمه شهدا، خود مبین همه ارزش‌های دینی؛  تقوا، تدین، جهادی بودن و دفاع از مردم است.

وی گفت: یادواره‌ها، مجموعه‌ای پایین‌تر از کنگره هستند و در یادواره‌ها نام و یاد شهدا زنده می‌شود، خانواده شهدا تکریم می‌شوند و ارزشمند است اما کنگره ؛ در زیر مجموعه خود یادواره‌های تخصصی ویژه شهدای دانشجو، شهدای دانش آموز، شهدای طلاب و شهدای فرهنگی را دارد و در نهایت آثار ارزشمندی از شهدا و تاریخ جنگ تحمیلی جمع‌آوری می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی افزود: در این کنگره بهتر است تعدادی کتاب خوب و قابل ارائه در سطح ملی تدوین شود و همچنین ساخت مستند فاخری از شهید سردار محمدزاده هم پیگیری شود.

وی بیان داشت: با این کنگره باید تفکر بسیجی تسری یابد و فضای عمومی جامعه به یاد و نام شهدا عطرآگین و تبدیل به فضای ارزشی گردد.

پایان پیام/س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1427669

مهمترین اخبار ایران و جهان: