نیوز سیتی!
07 شهریور 1402 - 15:34

جابه‌جایی زائران اربعین حسینی در مرز چذابه وضعیت مطلوبی دارد

چذابه- مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور، وضعیت جابه‌جایی زائران اربعین حسینی در مرز چذابه را مطلوب و روان توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی ضامنی ظهر امروز سه‌شنبه ضمن بازدید از مرز چذابه در جمع خبرنگاران بیان کرد: در بازدید، وضعیت قرارگاه دائم سازمان اتوبوسرانی اهواز، پارکینگ و محل توقف اتوبوس‌ها، مجموعه مدیریت حمل و نقل و نحوه خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی مورد بررسی قرار گرفت.

وی به بررسی محل اسکان راننده‌ها، پارکینگ اتوبوس‌ها و مسیر پایانه مرزی تا شهر العماره و نحوه خدمات دهی در خاک عراق اشاره کرد و افزود: فضای حمل و نقل و جابه‌جایی زائران در مرز چذابه بسیار مطلوب، آرام و روان است و این حکایت از آمادگی و تلاش‌های مجموعه همکاران در بخش حمل و نقل دارد.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز، امسال معین شرکت واحد اتوبوسرانی تهران است، از ۲۷ مردادماه فعالیت خود را در پایانه مرزی چذابه آغاز کرده است.

مسئول قرارگاه حمل و نقل مرزی اربعین حسینی تاکید کرد: تلاش داریم خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی به نحو مطلوبی انجام شود و تا بازگشت زائران از زیارت امام حسین (ع) ارائه خدمات در مرزها ادامه خواهد داشت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1475370

مهمترین اخبار ایران و جهان: