نیوز سیتی!
18 اردیبهشت 1403 - 13:23

رقابت ۵۸۰۰۰ نفر در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۳

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی، از رقابت ۵۸ هزار نفر در آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی ۱۴۰۳ و برگزاری این آزمون در تاریخ‌های ۱۰ و ۱۱ خرداد خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمدمهدی نوروز شمسی؛ رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به برگزاری آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی در تاریخ‌های 10 و 11 خرداد 1403 گفت: از دی ماه سال گذشته مراحل ثبت نام آزمون انجام شده و در چند نوبت نیز تمدید شده است. بر این اساس تاکنون 58 هزار نفر برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ثبت نام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه آزمون امسال به صورت کاغذی و حضوری خواهد بود؛ افزود: حدود 34 حوزه در مراکز استان‌ها برای آزمون در نظر گرفته شده است و تلاش شده تا این حوزه‌ها از توزیع مناسبی برخوردار باشند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی، به برگزاری آزمون در دو نوبت صبح و عصر اشاره و تصریح کرد: داوطلبان از روز یکشنبه 6 خرداد تا صبح روز آزمون می‌توانند برای دریافت کارت خود از طریق سایت اقدام کنند. همچنین همزمان با دریافت کارت، امکان اصلاح معدل‌ها نیز در سایت برقرار شده است.

نوروز شمسی، اعلام نهایی نتایج آزمون را در نیمه دوم شهریور ماه اعلام کرد و افزود: به داوطلبان توصیه می‌کنم پس از اعلام دریافت کارت آزمون، هرچه سریع‌تر برای دریافت کارت اقدام کنند و در خصوص محل آزمون نیز دقت لازم را داشته باشند.

وی در پایان از داوطلبان خواست برای حضور در آزمون تاخیر نداشته باشند و یادآور شد: زمان شروع به تحصیل پذیرفته‌شدگان، از اول مهر 1403 خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1710418

مهمترین اخبار ایران و جهان: