نیوز سیتی!
18 اردیبهشت 1403 - 10:54

معاون رئیس‌جمهور: احیای واحدهای راکد سیاست دولت است+ فیلم

معاون اجرایی رئیس‌جمهور احیای واحدهای راکد و نیمه‌فعال را یکی از سیاست‌های اصلی دولت سیزدهم اعلام و بیان کرد: ۵۷پروژه از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی شده‌است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، محسن منصوری، صبح امروز، در بازدید از کارخانۀ پارسیلون لرستان، گفت: دولت تمام‌قد از استاندار و مسئولان برای توسعۀ این استان حمایت می‌کند.

او با اشاره به پیگیری مصوبات سفر رئیس‌جمهور به لرستان، اضافه کرد: بیش از 7000هزار میلیارد تومان منابع مالی برای این مصوبات تزریق شده‌است.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با بیان اینکه 57پروژه از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی شده‌است، یادآور شد: بخشی  از این پروژه‌ها نیز در حال بهره‌برداری است.

 

.

 

منصوری با تأکید به اینکه کارخانۀ پارسیلون خرم‌آباد با وجود زیرساخت مناسب تعطیل شده‌است، اذعان کرد: بانک‌های واسبته به دولت سهامدار این کارخانه است.

او با اذعان به اینکه کارخانه پارسیلون لرستان قابلیت احیا دارد، بیان کرد: این پروژه را در اولین فرصت در ستاد احیای واحدهای راکد مطرح می‌کنیم.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با اعلام اینکه احیای واحدهای راکد و نیمه‌فعال یکی از سیاست‌های اصلی دولت سیزدهم است، خاطرنشان کرد: تعداد قابل‌توجهی از این پروژه‌ها هم‌اکنون فعال شده‌است.

منصوری با بیان اینکه تلاش می‌کنیم که کارخانه پارسیلون را از حالت بلاتکلیفی خارج کنیم، گفت: این پروژه یا باید به بخش خصوصی واگذار شود و یا باید به‌دست متولیان فعال شود.

انتهای پیام/ 644

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1710252

مهمترین اخبار ایران و جهان: