نیوز سیتی!
01 اردیبهشت 1402 - 14:11

یکی از حربه‌های دشمن ناامید کردن مردم از نظام جمهوری اسلامی است

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه یکی از حربه‌های دشمن ناامید کردن مردم از نظام جمهوری اسلامی است، گفت: مسئولان باید با عملکرد و گزارشات واقعی و میدانی در مقابل این نقشه دشمن قوی و امیدآفرین ظاهر شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه یکی از حربه‌های دشمن ناامید کردن مردم از نظام جمهوری اسلامی است، گفت: مسئولان باید با عملکرد و گزارشات واقعی و میدانی در مقابل این نقشه دشمن قوی و امیدآفرین ظاهر شوند.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: مردم نیز باید با رصد دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی امید را به یکدیگر منتقل کنند.

وی با اشاره به انتخابات پیش‌رو در کشور، افزود: باید یک انتخاباتی با امنیت کامل، سالم و مشارکت جدی مردم و رقابت سالم انتخاباتی و آن چیزی که مدنظر رهبری است برگزار شود.

نکونام با اشاره به اقدامات اخیر دولت در عرصه بین‌المللی و تنش‌زدایی با همسایگان و کشورهای منطقه، اظهار داشت: اگر با همین روحیه عزت این اقدامات ادامه پیدا کند به زودی آثارش در اقتصاد کشور دیده می‌شود.

وی گفت: مردم می‌خواهند آثار شعارهای انتخاباتی رئیس‌جمهور را در جامعه ببینند و همین موضوع سبب امیدآفرینی می‌شود.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: نیازمندی‌های کشور باید هوشمندانه رصد شود و مسئولان نگذارند مشکلی ایجاد شود و سپس به دنبال حل آن باشند و بخواهند با واردات مشکل را حل کنند و کمر تولید داخلی را بشکنند در این موارد باید مسئولان عنایت جدی داشته باشند.

وی افزود: به طور مثال هم‌اکنون مردم از کمبود و گرانی گوشت مرغ در بازار گلایه‌مند هستند و مسئولان نباید اجازه ایجاد این مشکلات را بدهند.

نکونام با اشاره به روز دوم اردیبهشت‌ماه و تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اضافه کرد: تاکنون سپاه پاسداران توانسته به عنوان یک نیروی حافظ انقلاب اسلامی و کارآمد بدرخشد و در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرین باشد.

پایان پیام/۶۸۰۲۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1163126

مهمترین اخبار ایران و جهان: