نیوز سیتی!
02 خرداد 1402 - 18:51

مردم شهیدپرور قوچان پیکر شهید «ناصر حیدری دژ» را در آغوش کشیدند

مراسم تشییع و به خاکسپاری پیکر پاک و مطهر مرزبان شهید «ناصر حیدری دژ» عصر امروز با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار و شهید پرور قوچان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، مراسم تشییع پیکر شهید «ناصر حیدری دژ» از شهدای حادثه تروریستی سراوان عصر امروز با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار و شهید پرور قوچان، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و نوجوانان و جوانان دهه هشتادی در این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم باشکوه، پیکر شهید از مقابل بیمارستان شهدا با انجام تشریفات نظامی بر روی دستان مردم به سمت میدان امام خمینی(ره) این شهرستان تشییع و پس از اقامه نماز بر پیکر پاک و مطهر این جوان دهه هشتادی، پیکر به گلزار شهدای قوچان انتقال یافت و شهید در کنار دیگر هم‌رزمان شهیدش آرام گرفت.

امام جمعه قوچان در حاشیه این مراسم با بیان اینکه این شهید دهه هشتادی به همه یاد داد مسیر شهدا ادامه دارد، گفت: این همان راهی است که امام خمینی(ره) به روی ما باز کرد و هر وقت در منطقه‌ای بوی شهید می‌پیچد قرار است اتفاقی در آن منطقه رخ دهد.

حجت‌الاسلام علیرضا هراتی مطلق تأکید کرد: حضور پرشور مردم ثابت کرد که قدردان این نظام و شهدا بوده و همانطور که شهیدان زنده‌اند و پیش خدا روزی می‌خورند مکتب شهدا هم زنده است.

حمله تروریستی ناجوانمردانه اشرار و معاندان در بامداد یکشنبه و تلاش برای ورود به کشور با مقاومت مرزبانان دلیر و غیرتمند برجک مرزبانی "مزه سر" هنگ مرزی سراوان روبه رو شد که در این درگیری پنج نفر از مرزبانان کشور عزیز ایران اسلامی‌مان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

پایان پیام/ ۷۰۰۴۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 1234007

مهمترین اخبار ایران و جهان: