نیوز سیتی!
01 اسفند 1401 - 16:07

۶ فوتی و ۹۶۶ مجروح حاصل تصادفات بهمن ماه در اصفهان

اصفهان - رئیس پلیس راهور استان اصفهان از جان باختن ۶ نفر و مجروح شدن ۹۶۶ نفر در تصادفات درونشهری استان طی مدت بهمن ماه سال جاری خبر داد.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در بهمن ماه سال جاری ۶ فقره تصادف فوتی با ۶ نفر جان باخته و ۸۸۲ فقره تصادف جرحی با ۹۶۶ مجروح و ۳ هزار و ۶۷۳ فقره تصادف خسارتی در راه‌های شهری استان اصفهان رخ داد.

وی با بیان اینکه بیش از ۶۰ درصد از تصادفات استان در شهر اصفهان رخ می‌دهند اظهار داشت: از بین تعداد جان باختگان بهمن ماه ۴ مورد و از بین مجروحان حوادث رانندگی ۳۶۴ مجروح و ازبین تصادفات خسارتی نیز هزار و ۷۲۱ مورد مربوط به شهر اصفهان بودند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان بیشترین علت تامه تصادفات در بهمن ماه را عدم توجه به جلو عنوان کرد و اظهار داشت: عمده ترین عامل عدم توجه به جلو و حواس پرتی رانندگان استفاده از گوشی تلفن همراه در حین رانندگی است که باعث بروز حادثه و ایجاد مشکلاتی در عبور و مررو می‌شود.

سرهنگ محمدی گفت: بیشترین زمان تصادفات در راه‌های درونشهری استان طی بهمن ماه امسال ساعات ۱۴ تا ۱۸۰۰ و بیشترین روزها نیز چهارشنبه‌ها بودند.

وی همچنین از کاهش ۵۰ درصدی جان باختگان موتورسیکلت سواران و کاهش حدود ۶۰ درصدی عابران پیاده در بهمن ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1046395

مهمترین اخبار ایران و جهان: