نیوز سیتی!
02 بهمن 1402 - 19:00

ویژه‌برنامه‌ای برای تکریم پدر‌ها در خانواده: "تو افتخار منی"

ویژه‌برنامه "تو افتخار منی" با هدف تکریم از مقام والای پدر، ایجاد انگیزه میان نوجوانان و تقویت ارتباط پدر فرزندی در خانواده در فرهنگسراها برگزار می‌شود.

به گزارش  خبرگزاری تسنیم، "تو افتخار منی" ویژه‌برنامه‌ای در فرهنگسراهای تهران است که با هدف تکریم از مقام والای پدر و ایجاد انگیزه میان نوجوانان برای آفرینش ایده‌های خلاقانه در مسیر کنشگری و پررنگ شدن هویت فردی و اجتماعی آنان برگزار می‌شود.

نوجوانان در این برنامه نقش اساسی دارند که با طراحی، روایت‌سازی و اجرا در برنامه شرکت می‌کنند.

همچنین یکی از بخش‌های مهم برنامه، "جشن پدرانه" است که با همراهی پدران و فرزندان نوجوان آنها برگزار می‌شود. مسابقه "پدر، فرزندی" هم بخش دیگر این ویژه برنامه است که شامل مسابقات دوچرخه‌سواری، دومیدانی، کوهنوردی، مسابقه آشپزی پدر فرزندی و برنامه‌های مفرح دیگر است.

"یک روز چالش برانگیز" نیز بخش دیگری از این جشن خانوادگی است که شامل اجرای برنامه‌های چالشی همچون خلق دست‌سازه‌های مشترک پدر فرزندی، چالش حل مسئله پدر فرزندی، چالش خوانندگی و هم‌خوانی گروهی پدر پسری، چالش مشاعره، چالش خاطره‌گویی‌های پدر فرزندی و برنامه‌های شاد دیگر می‌شود.

در عین حال برگزاری اردوهای پدر فرزندی، برنامه‌ریزی "شگفتانه‌ای برای بابا" شامل حضور غافلگیرانه نوجوانان در محل کار پدران برای تبریک روز پدر و ... است.

در بخش دیگری از این برنامه، نوجوانان فعال در دبیرخانه و تیم اجرایی به همراه دوستانشان می‌توانند محتوای تولید شده خود از بخش‌های مختلف برنامه را در قالب پست یا استوری، با هشتگ‌های #پرچممون_بالاست، #تو_افتخار_منی، #روز_پدر در صفحه مجازی خود بارگذاری کنند و با تگ کردن صفحه "نوجوونای فرهنگسرا" در مسابقه جذاب‌ترین محتوای مجازی تولید شده، با یکدیگر رقابت کنند.

ویژه‌برنامه "تو افتخار منی" از اول تا جمعه 6 بهمن‌ماه 1402 در فرهنگسراهای شهر تهران در حال برگزاری است و خانواده‌های علاقمند می‌توانند برای مشارکت در این طرح، به فرهنگسرای نزدیک محل سکونت خود مراجعه کنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1646195

مهمترین اخبار ایران و جهان: