نیوز سیتی!
13 شهریور 1402 - 15:24

خدمت‌رسانی به زائران اربعین با ۱۸ دستگاه اتوبوس و ون از کاشان

کاشان - شهردار کاشان گفت: این سازمان به زائران اربعین حسینی با ۱۸ دستگاه اتوبوس و ون خدمات می‌دهد.

کیومرث محمدپور در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری کنگره عظیم اربعین حسینی اظهار داشت: با توجه به موج بازگشت زوار اربعین حسینی شهرداری کاشان هم امکانات خود را در اختیار هموطنان عزیز قرار داده است.

وی از اعزام ۱۸ دستگاه اتوبوس و ون برای خدمت‌رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) در مرزهای مهران، چزابه و خسروی خبر داد و ابراز داشت: انشاالله جابجایی زوار با برنامه از پیش تعیین شده توسط ناوگان حمل و نقل شهرداری کاشان انجام می‌شود.

شهردار کاشان تصریح کرد: جابجایی زائران در داخل شهرهای مرزی و همچنین خطوط برون شهری از خرم‌آباد، اندیمشک، بروجرد، ایلام، شوش، اهواز و دورود به سمت مرزها توسط این وسایل نقلیه انجام می‌شود.

وی گفت: از هشت دستگاه اتوبوس اعزام شده از سوی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کاشان، چهار دستگاه در مرز مهران، سه دستگاه در مرز چزابه و یک دستگاه در مرز خسروی به زائران حسینی خدمت‌رسانی می‌کنند.

محمدپور با بیان اینکه خدمت‌رسانی این سازمان با حضور ۲۲ نفر از پرسنل شامل راننده، مکانیک و نیروی پشتیبانی صورت می‌پذیرد، خاطرنشان کرد: فعالیت ۱۰ دستگاه ون و هشت دستگاه اتوبوس از کاشان از اواخر مرداد ماه آغاز و تا اربعین حسینی ادامه دارد.

وی تاکید کرد: لازم به ذکر است خدمات ارائه شده تحت نظارت و مدیریت قرارگاه حمل و نقل مرزی اربعین وزارت کشور انجام می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1484895

مهمترین اخبار ایران و جهان: