نیوز سیتی!
05 دی 1402 - 20:42

پیش‌بینی بارش‌های پراکنده در همدان

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان از پیش‌بینی بارش‌های پراکنده و غیر موثر در برخی از نقاط استان خبر داد و گفت: هفته آینده کاهش دمای کمینه در پیش است.

روح‌الله زاهدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه آسمان استان طی پنج روز آینده صاف تا قسمتی ابری است اظهار کرد: امروز وزش باد نسبت به روزهای گذشته ملایم‌تر خواهد بود.

وی با بیان اینکه شدت وزش باد در روزهای گذشته به ۷۰ کیلومتر بر ساعت رسید افزود: طی ساعاتی از چهارشنبه شب و صبح پنج‌شنبه احتمال افزایش ابرناکی و بارش‌های پراکنده در برخی نقاط استان وجود دارد.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان یادآور شد: پنج‌شنبه شدت بارش‌های پراکنده بیشتر می‌شود اما در مجموع میزان قابل ملاحظه‌ای نیست.

وی با اشاره به اینکه فردا شب با افزایش ابرناکی بین ۲ تا ۳ درجه سانتیگراد افزایش دما خواهیم داشت تصریح کرد: از شنبه آینده کاهش دماهای کمینه در استان محتمل است.

زاهدی از نوسان دمای هوای همدان بین ۱۰ و منفی یک درجه سانتیگراد در روز گذشته‌ خبر داد و گفت: صبح امروز نهاوند و فامنین با منفی ۳ درجه سانتیگراد سردترین نقاط استان و طی ۲۴ گذشته قهاوند با ۱۳ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه گزارش شده است.

پایان پیام/۸۹۰۳۳/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1617107

مهمترین اخبار ایران و جهان: