نیوز سیتی!
27 فروردین 1402 - 23:01

تقاطع غیر هم‌سطح دانشگاه لرستان هفته دولت افتتاح می‌شود

معاون پشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان با اشاره به وضعیت پروژه تقاطع غیرهمسطح دانشگاه لرستان ،گفت: این پروژه در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی برخوردار است و تلاش می‌کنیم هفته دولت به بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سعید محمدزاده در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های مهم دولت انقلابی، مولدسازی است، اظهار کرد: درآمدزایی دانشگاه طی دوسال اخیر کاهش پیدا کرده است، در حالی که درآمدزایی دانشگاه بسیار مهم است. 

وی بیان کرد: ظرف چند سال اخیر گلخانه‌ها و نهالستان‌های دانشگاه راکد بودند، اما در حال حاضر سه نهالستان در دانشگاه لرستان فعال شده است. 

به گفته معاون پشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان ۳ هزار و ۲۰۰ نهال مورت در نهالستان‌های دانشگاه کاشته و به شرکت‌های دارویی به فروش می‌رسد. 

محمدزاده در خصوص مولدسازی مرغ بومی در دانشگاه لرستان، نیز گفت: دانشگاه لرستان پروژه‌ای مشترک با جهاد کشاورزی برای تولید مرغ تخمگذار دارد، این امر در راستای افزایش تولید مرغ و خودکفایی و اشتغال‌زایی بوده است. 

وی با اشاره به وضعیت پروژه تقاطع غیرهمسطح دانشگاه لرستان نیز، بیان کرد: این پروژه در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی برخوردار است.

معاون پشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان ، اظهار کرد: ۳۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه تخصیص داده شده و تاکنون بخش عمده‌ای از این اعتبار را دریافت و به پیمانکار فشار آوردیم تا پروژه را با شتاب بیشتری پیش ببرد.

محمد زاده گفت: تمام تلاش خود را به کار می‌بریم تا تقاطع غیر همسطح در هفته دولت به بهره‌برداری برسد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1154251

مهمترین اخبار ایران و جهان: