نیوز سیتی!
24 فروردین 1402 - 14:02

روز قدس به هدف مشترک و صدای واحد در جهان تبدیل شده است

اردبیل- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: روز قدس اکنون به اهداف مشترک و صدایی واحد در جهان اسلام در مقابل کفر و ظلم و ستم مبدل شده است.

حجت الاسلام حسن باقری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که به عنوان «روز جهانی قدس» توسط حضرت امام خمینی نامگذاری شده است اکنون به اهداف مشترک و صدایی واحد در جهان اسلام در مقابل کفر و ظلم و ستم مبدل شده است.

وی با اشاره به اینکه این اهداف تا آزادی نهایی قدس شریف قبله اول مسلمین جهان ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: مسئله قدس مسئله جهانی، بین‌المللی و حقوق بشری است حقوقی که توسط یک عده چکمه‌پوش دجال غاصب به دست تطاول دولتی جعلی و رژیمی منحوس قرار گرفته و فقط تنها به جرم آزادی و آزادگی و حریت در زیر چکمه‌های پولادین استکبار جهانی مورد ضربه‌های مهلک و جنون‌آمیز صهیونیست‌های سفاک قرار می‌گیرند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: ما از عموم مردم مؤمن و روزه‌دار، کسبه و بازاریان، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، جامعه روحانیت، فرهنگیان و دانشگاهیان، جامعه ورزشکاران، کارکنان متعهد ادارات، نیروهای نظامی و انتظامی، بسیجیان و خواهران همیشه در صحنه استان اردبیل برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت می‌کنیم.

باقری بیان کرد: مردم این بار نیز با حضور طوفانی خود در راهپیمایی روز جهانی قدس با شعار محوری «فلسطین محور وحدت جهان اسلام، قدس در آستانه آزادی» یک بار دیگر نهایت خشم و تنفر و انزجار خویش را از اقدامات ددمنشانه رژیم آپارتاید صهیونیستی اعلام می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه مردم با این حضور حمایت از مردم بی پناه و مظلوم فلسطین و وفاداری به آرمان‌های والای شهدا و امام راحل (ره) را به منصه ظهور می‌گذارند، تصریح کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسری استان رأس ساعت ۱۱ صبح آغاز خواهد شد.

باقری با اشاره به مسیرهای راهپیمایی در شهرستان اردبیل گفت: راهپیمایی از میدان شریعتی شروع و تا میدان مصلی با حضور خواهران و برادران ادامه خواهد داشت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1145295

مهمترین اخبار ایران و جهان: