نیوز سیتی!
16 اردیبهشت 1402 - 12:29

لزوم رفع دغدغه تامین زمین اهالی روستاها برای احداث خانه

جهرم-نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم رفع دغدغه تامین زمین اهالی روستاها برای احداث خانه گفت: شوراهای اسلامی و دهیاران باید در راستای رفع مشکلات روستاها پیگیر باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا رضایی کوچی صبح شنبه در نشست با دهیاران و اعضای شورای اسلامی بخش کردیان شهرستان جهرم گفت: توسعه و پیشرفت بخش کردیان در راستای توسعه متوازن تمامی بخش‌های شهرستان‌، مورد توجه است و اقدامات ساختاری و زیربنایی در این بخش صورت گرفته است.

نماینده مردم شهرستان‌های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بهسازی و آسفالت معابر روستایی در اولویت است، افزود: مبحث ملی قیر تهاتر با تلاش جمعی مسئولین کشور حل شده و بنیاد مسکن باید در این حوزه فعال باشد.

وی با تاکید بر اینکه طرح‌های هادی و الحاق به روستا در اسرع وقت پیگیری تا در این حوزه دغدغه‌های اهالی رفع شود، تصریح کرد: روستاییان نباید دغدغه زمین برای احداث خانه داشته باشند.

رضایی کوچی با اشاره به اینکه اعتباراتی که برای ساخت و توسعه راه‌های روستایی شهرستان جهرم در سال جاری داشتیم بیش از سه هزار میلیارد ریال بوده است که سعی کردیم از اعتبارات ملی در این حوزه استفاده شود، عنوان کرد: شوراهای اسلامی و دهیاران باید در راستای رفع مشکلات روستاها پیگیر باشند.

وی با بیان اینکه پروژه برج نوری برای تقاطع شهر قطب‌آباد و روستاها در اسرع وقت انجام شود، گفت: همچنین اداره راهداری باید ایمن سازی جاده‌های روستایی را در اولویت قرار دهد.

نماینده مردم شهرستان‌های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مدیریت جهادکشاورزی نیز پروژه‌های باقیمانده بهسازی بند و کانال آبرسانی اراضی کشاورزی و مرمت جاده‌های بین مزارع بخش کردیان را پیگیری کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1191651

مهمترین اخبار ایران و جهان: