نیوز سیتی!
18 فروردین 1402 - 14:12

هنر انقلاب اسلامی متعهد به اصول و ارزش‌های دینی است

امام جمعه شهرکرد با اشاره به روز هنر انقلاب اسلامی و شهادت سید اهل قلم شهید سید مرتضی آوینی، گفت: هنر انقلاب اسلامی، هنری متعهد به اصول و ارزش‌های دینی است و افتادن در حواشی و از اصول غافل شدن خسارت در پی دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد با اشاره به روز هنر انقلاب اسلامی و شهادت سید اهل قلم شهید سید مرتضی آوینی، گفت:  هنر انقلاب اسلامی، هنری متعهد به اصول و ارزش‌های دینی است و افتادن در حواشی و از اصول غافل شدن خسارت در پی دارد.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: نگاهی ارزشی و دینی به هنر سبب می‌شود تا هنر از پشتوانه‌های مردمی برخوردار باشد و در این مسیر حتما باید از نگاه تحجر دینی پرهیز کرد.

وی با اشاره به روز جهانی قدس، افزود: هر اندازه حضور ما در خیابان‌ها و حمایت از ملت فلسطین بیشتر باشد به همان اندازه صهیونیست‌ها را به سمت نابودی نزدیک کرده‌ایم.

نکونام در ادامه به روز جهانی سلامت اشاره و اضافه کرد: از لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری پیشرفت زیادی در حوزه سلامت داشته‌ایم، البته نابه‌سامانی‌‌هایی هم وجود دارد که باید رفع شود.

وی بیان کرد: روزگاری برای حضور پزشک در ایران نیازمند کشورهای دیگر بودیم اما حالا خیلی از مردم جهان برای انجام اقدامات درمانی به کشور ما می‌آیند.

امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: عدم وجود عدالت در توزیع امکانات بهداشتی در کشور باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد و همه نقاط از جمله روستاهای دور افتاده از امکانات بهداشتی و حضور پزشک بهره‌مند باشند.

وی با اشاره به ۲۰ فروردین‌ماه روز ملی فناوری هسته‌ای، افزود: علی‌رغم تمام دشمنی‌ها و خصومت‌ها، کشور پیشرفت چشمگیری در این عرصه داشته است و این نکته همیشه مورد توجه بوده که ایران هیچ گاه به سمت تولید سلاح هسته‌ای نرفته و نخواهد رفت.

نکونام گفت: جمهوری اسلامی ایران در عرصه صنعت دفاعی پیشرفت‌های زیادی داشته است و همین سبب بازدارندگی دشمن از اقدام نظامی علیه ما شده است و حالا که دشمن نتوانسته در این عرصه اقدامی انجام دهد به سمت جنگ نرم حرکت کرده است.

پایان پیام/۶۸۰۲۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1133407

مهمترین اخبار ایران و جهان: