نیوز سیتی!
16 اردیبهشت 1402 - 19:14

برقراری 4 پرواز شرکت هواپیمایی قشم ایر در ایلام

مدیر فرودگاه شهدای ایلام گفت: با پیگیری های بسطامی نماینده مجلس شورای اسلامی برای اولین بار پرواز قشم ایر به لیست پروازهای فردوگاه شهدای ایلام اضافه شد.

محمد جواد یگانه مدیر فرودگاه شهدای ایلام عصر امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با پیگیری های بسطامی نماینده مجلس شورای اسلامی در حوزه شمالی و برگزاری جلسات متعدد با مدیران ارشد هواپیمایی قشم ایر پرواز این شرکت از تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه سال جاری در فرودگاه شهدای ایلام انجام خواهد شد.

وی افزود: بر اساس آخرین برنامه ای که به فرودگاه شهدای ایلام ابلاغ شده است این شرکت پروتز خود را به صورت دو پرواز در هفته دو در روزهای شنبه( حرکت از تهران ساعت ۶:۲۵دقیقه،ورود به ایلام ۷:۲۵دقیقه وخروج از ایلام  ساعت ۸:۱۰دقیقه) وچهارشنبه (حرکت از تهران ساعت ۱۶،ورود به ایلام ۱۷:۱۰دقیقه و خروج از ایلام ساعت ۱۸)خواهد داشت.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام ادامه داد: این پرواز با هواپیمای (جت فوکر ۱۰۰) انجام خواهدشد.

یگانه خاطر نشان کرد: با این افزایش این تعداد پرواز، پروازهای هفتگی فرودگاه شهدای ایلام از ۱۵ به ۱۷ پرواز افزایش خواهد یافت.

این مقام مسئول با بیان اینکه  در حال حاضر روزانه ۴۰۰ مسافر از طریق این فرودگاه شهدای ایلام جابجا می شوند گفت: با افزایش پروازهای قشم ایر  به خط پروازی فرچدگاه شهدای ایلام این تعداد به ۵۰۰ نفر در روز و پروازهای هفتگی (نشست و برخاست) از ۳۰ به ۳۴ سورتی پرواز افزایش خواهد یافت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1192633

مهمترین اخبار ایران و جهان: