نیوز سیتی!
19 بهمن 1401 - 22:58

ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی جایگاهی در دنیا نداشت

دهدشت_ نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی جایگاهی در دنیا نداشت.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد موحد عصر چهارشنبه در جشن ویژه چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران که در روستای «چنگلوا» برگزار شد، افزود: «چنگلوا» همیشه مرکز ثقل نظام و انقلاب بوده است و شهدای آنها بیانگر این نکته است.

وی تصریح کرد: نظام اسلامی بوسیله شما مردم شکل گرفت و با حضور خود به دشمن نشان دادید شما همان شیر زنان و بزرگ مردان سال ۵۶ و ۵۷ هستید که با فریادتان دنیا را متحیر و دشمن را برای همیشه محو کردید.

وی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر تصریح کرد: خانواده‌های شهدا و ایثارگران برای استمرار این نظام از هیچ حرکتی دریغ نکردند.

موحد با اشاره به تحویل گرفتن شهرستان کهگیلویه در دوران نمایندگی خود بیان داشت: روزی که در این حوزه نماینده شدم یک هزار و ۱۳۰ روستا را تحویل گرفتم که ۹۹ درصد این روستاها فاقد همه امکانات و زیر ساخت‌ها از جمله آب، برق، جاده، بهداشت و درمان بودند.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: امروز به برکت نظام اسلامی و مخصوصاً سفر مقام معظم رهبری، اکثر قریب به اتفاق خواسته‌های معقول و متناسب با این روستاها محقق شد.

موحد برخی سخنان بی اساس را کم لطفی به نظام اسلامی دانست و افزود: خدمات و زحمات نظام روشن و آشکار است و ایران قبل از انقلاب اسلامی جایگاهی نداشت و در بدترین شرایط سیاسی و موجود دنیا قرار داشت.

موحد با یادآوری سخنان شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: وی به دشمن و استکبار فرمودند هر جایی که خیال نمی‌کنید، ما حضور داریم.

وی با اشاره به تحریم سپاه پاسداران گفت: دشمنان فکر می‌کردند سپاه یک مجموعه نظامی تنهاست و نمی‌دانند سپاه یعنی اقتدار ایران و مردم ایران تمامی سپاهی هستند.

موحد ابراز داشت: چالش با ایران یک چالش معمولی و گذرا نیست و به فرموده رهبر معظم انقلاب دوران بزن در روها تمام شده است و اگر کوچک‌ترین تحریکی بوجود آید، دشمن ضربه‌ای سخت خواهد خورد.

وی با اشاره به توسعه کشور، ابراز داشت: دولت جدید برنامه‌هایی را آغاز کرده که با اقتدار و هماهنگی و همدلی از این بحران‌ها عبور خواهیم کرد.

موحد با ابراز امیدواری از حضور مردم و دولت در کنار هم و ارائه خدمات دستگاه‌های مقننه، اجراییه و قضائیه به مردم، خاطر نشان کرد: با تدبیر جدید رهبر انقلاب در رابطه با عفو حوادث اخیر یک بارقه امید در مجموعه نظام بوجود آمده است که یکی پس از دیگری مشکلات را پشت سر خواهیم گذاشت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1028533

مهمترین اخبار ایران و جهان: