نیوز سیتی!
01 اردیبهشت 1402 - 18:20

توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان کردستانی

سنندج - مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان از توزیع هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان کردستانی در قالب طرح هلال رحمت خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیام جلالی روز جمعه در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان با مشارکت خیرین، جوانان، داوطلبان و امدادگران در سطح استان برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی برگزار شد.

وی افزود: در این ماه مبارک در قالب طرح هلال رحمت، بیش از یک هزار بسته معیشتی توسط داوطلبان این جمعیت در بین خانواده‌های کم برخوردار و نیازمند توزیع شد.

جلالی خاطرنشان کرد: داوطلبان این جمعیت در قالب طرح نیابت نیز از خانواده‌های نیازمند و بیمار سرکشی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان اعلام کرد: در طول ماه مبارک رمضان خدمات بشردوستانه دیگری همچون ضیافت افطاری، ایستگاه سلامت، ارائه خدمات به مردم در شب‌های قدر، پرداخت کمک‌های بلا عوض مالی به بیماران سخت درمان، آموزش به غنچه‌های هلال و آموزش‌های همگانی در خانه‌های هلال، مساجد و حسینه ها ارائه شد.

وی افزود: ماه مبارک رمضان فرصت ارزشمندی برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تربیتی است و امدادگران، جوانان و داوطلبان هلال احمر در تمامی عرصه‌ها با تأسی گرفتن از رهنمودهای دین مبین اسلام در راستای حفظ کرامت انسانی و خدمات‌رسانی به همنوعان توانسته اند به خوبی ایفای نقش کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1163477

مهمترین اخبار ایران و جهان: