نیوز سیتی!
24 فروردین 1402 - 12:24

خیانت به آرمان فلسطین توطئه شکست‌خورده استکبار است

اردبیل- عضو کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس گفت: خیانت به آرمان فلسطین توطئه طراحی شده از سوی استکبار جهانی بوده که به شکست منجر شده است.

محمود عباس‌زاده مشکینی در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: سال‌ها است که دشمنان اسلام و مسلمانان تلاش می‌کنند تا با همراه کردن کشورهای حوزه قفقاز و خاورمیانه به گونه‌ای وانمود کنند تا آرمان فلسطین را نادیده گرفته و یا به این آرمان خیانت شود.

وی تصریح کرد: همه این اقدامات توطئه شکست‌خورده دشمنان امت اسلامی است و بیش از هر زمان دیگر جهان اسلام منسجم و متحد است تا با توطئه‌های رژیم اشغالگر قدس و آمریکای جهان‌خوار مقابله کرده و در این مسیر مصمم و استوار گام بردارد.

عضو کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس از قدس به عنوان قبله نخستین مسلمانان جهان یاد کرد و گفت: امام راحل به درایت و شایستگی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را در اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی به نام روز قدس معرفی کرد تا همه دنیا بداند که هرگز آرمان ملت فلسطین به ویژه آزادی قدس فراموش نخواهد شد.

عباس‌زاده مشکینی افزود: امروز امت اسلامی با مقاومتی جانانه حمایت خود را از مسلمانان فلسطین نشان داده و همچنان در این سنگر آماده و هوشیار در صدد دفع توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی امام راحل برای به نمایش گذاشتن حساسیت جهانی نسبت به سرنوشت قدس و نجات آن از چنگال صهیونیسم‌های جنایتکار، روز قدس را معرفی کرد و در این ۴۴ سال همواره خشم امت‌های مسلمان را علیه غاصبان صهیونیسم شاهد هستیم.

عباس‌زاده مشکینی اضافه کرد: در این روز قطعاً نور امید به دل مظلومان فلسطین و سایر آزادی‌خواهان می‌تابد تا انسان‌های آزاده همچنان در این مسیر مصمم و استوار بوده و حیله‌ها و توطئه‌های دشمنان به ویژه آمریکای جهان‌خوار را خنثی کنند.

وی بیان کرد: همان طور که مقام معظم رهبری اعلام کردند دوران افول رژیم صهیونیستی به سر رسیده و باید در چند سال آینده منتظر از بین رفتن این رژیم جعلی و غاصب باشیم تا امت اسلامی در خاورمیانه نفسی راحت بکشد.

عضو کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس با هشدار به برخی کشورهای همسایه که همچنان در دام و تله صهیونیست‌ها گرفتار شدند، ادامه داد: این کشورها نیز بدانند که نوکری و جیره‌خواری رژیم صهیونیستی نتیجه‌ای جز خفت و خواری برای آنها چیزی به همراه نخواهد داشت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1144910

مهمترین اخبار ایران و جهان: