نیوز سیتی!
18 دی 1402 - 10:06

کشف یک تن و ۲۷۵ کیلوگرم مواد افیونی در خاش

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و ۲۷۵ کیلو ۷۰۰ گرم مواد افیونی، دستگیری یک سوداگر مرگ و توقیف یک دستگاه خودروی سواری در اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر در شهرستان خاش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار دوستعلی جلیلیان در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خاش با هدایت عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در راستای مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ با انجام کار اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های نوین پلیسی از فعالیت یک باند قاچاق مواد مخدر باخبر شدند.

وی در ادامه افزود: بررسی‌های اولیه مأموران نشان از این داشت این متهمان با تهیه مواد مخدر از کشورهای همسایه و انتقال آن به شهرستان خاش قصد حمل به عمق کشور دارند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر با شناسایی مخفیگاه قاچاقچیان به محل نگهداری مواد مخدر اعزام و طی عملیاتی هماهنگ در بازرسی از محل موصوف مقدار در مجموع یک تن و ۲۷۵ کیلو ۷۰۰ گرم مواد افیونی از نوع تریاک و حشیش را کشف کردند.

سردار "جلیلیان" با اشاره به اینکه در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و یک دستگاه خودروی سواری توقیف گردید، خاطرنشان کرد: مجرمان نخواهند توانست از عواقب اقدامات غیر قانونی در امان باشند، شهروندان هرگونه اخبار را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1630454

مهمترین اخبار ایران و جهان: