نیوز سیتی!
18 تیر 1402 - 09:18

ساخت مسکن برای کارکنان دولت در استان بوشهر

بوشهر- استاندار بوشهر از اخت مسکن برای کارکنان دولت خبر داد و گفت: باید هر هفته شاهد شروع پروژه احداث مسکن کارکنان دولت در قالب طرح ملی نهضت مسکن باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده صبح یکشنبه در آغاز عملیات اجرایی احداث مسکن کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر اظهار داشت: یکی از طرح‌های محوری دولت مردمی ایران قوی، احداث سرپناه برای افراد فاقد مسکن ملکی می‌باشد که این مهم با طرح نهضت ملی مسکن در دستور کار است.

استاندار بوشهر بیان کرد: پس از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که اخیراً در محله تنگک زمینی برای احداث ۳۱۵ واحد مسکونی برای کارکنان خود اختصاص داده، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دومین اداره‌ای است که برای این مهم پیشگام شده است.

وی با بیان اینکه باید هر هفته شاهد شروع پروژه احداث مسکن کارکنان دولت در قالب طرح ملی نهضت مسکن باشیم، افزود: ماشین آلات اداره کل راهداری برای آماده سازی زمین به کار گرفته می‌شود که می‌تواند تا ۱۵۰ میلیون تومان برای هریک از متقاضیان صرفه جویی داشته باشد.

محمدی زاده با بیان اینکه اولویت این زمین و سایر زمین‌های دولتی با مسکن کارمندان مشمول و حتی بازنشستگان اجاره نشین است، خاطرنشان کرد: پروژه مسکن راهداری بوشهر شروع طرح الحاق ۴۵۰ هکتار به شهر بوشهر است که گام بزرگی برای صاحب خانه شدن جوانان است.

عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر نیز در این آئین با قدردانی از همکاری استاندار و معاون عمرانی، خواستار تسهیل شرایط جهت برخورداری حداکثری همکاران از امتیاز زمین دولتی و داشتن سرپناه شد.

در این آئین علاوه بر استاندار بوشهر، معاون عمرانی و مدیرکل دفتر فنی استانداری، مدیرکل راه و شهرسازی، فرماندار بوشهر و معاون وی، فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، معاونان و برخی مدیران ستادی اداره کل و جمعی از خبرنگاران حضور داشتند.

در همین راستا، احداث واحدهای مسکونی برای کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر در زمینی به مساحت ۳۰ هزار متر مربع آغاز شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1343154

مهمترین اخبار ایران و جهان: