نیوز سیتی!
23 خرداد 1402 - 13:09

اجرای استانی جشنواره کمدی پند و پنت از سال آینده

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد هرمزگان گفت: جشنواره تئاتر و کمدی پند و پنت از سال آینده به صورت استانی برگزار می شود.

 به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، انوشیروان پیشدار معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان امروز در آئین رونمایی از پوستر و تندیس هفتمین جشنواره تئاتر کمدی پند و پنت اظهار داشت:  نشاط اجتماعی و لبخند فردی و گروهی مانند اکسیژن است که بیش از گذشته به آن نیاز داریم، هر اتفاقی که بتواند به نسیم مناسب اجتماعی بیفزاید قطعا به سلامت اجتماعی و تدوام مقاومت فعال جامعه در برابر دشمن کمک می‌کند. 

وی افزود: هنرهای نمایشی به نوعی آئینه زندگی ما به شمار می‌روند و ما می‌توانیم در آن جامعه درون و بیرون خود را ببینیم، بنابراین نمایه و آینه زندگی انسانی در هنرهای نمایشی جای خود را داشته و دارد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد هرمزگان گفت : شهرستان میناب مهد فرهنگ و هنر استان هرمزگان است که با وجود هنرمندان با انگیزه و دلسوز و پای کار توانسته اند رویداد های بزرگ فرهنگی و هنری رقم بزنند و افتخارات ارزشمندی در سطح ملی و استانی کسب کند. 

پیشدار به محدویت های اعتبارات فرهنگی اشاره کرد و گفت: اعتبارات فرهنگی که درسطح استان هزینه می شود بیش از اعتباراتی است که برای حوزه فرهنگ هنر و قرآن درنظرگرفته شده و راه حل انجام رویدادهای مهم فرهنگی و هنری آن است که به صورت مشارکتی دستگاهها انجام شوند.  

وی بیان کرد:  جشنواره تئاترکمدی که از بستر و ظرفیت های مطلوبی برخوردار است و هرساله به همت هنرمندان این شهرستان و حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می شود و بنا به درخواست و پیگیری های رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب و دبیر جشنواره با موافقت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان، این جشنواره در سال آینده به صورت استانی برگزار می شود.  

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1282698

مهمترین اخبار ایران و جهان: