نیوز سیتی!
22 خرداد 1402 - 19:39

کشف بیش از 85 تن قند و شکر احتکار شده در آزادشهر

فرمانده انتظامی گلستان از کشف بیش از 85 تن قند و شکر احتکار شده در شهرستان آزادشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سردار سعید دادگر عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با تاکید بر اینکه هدف محتکران و مفسدان اقتصادی از احتکار کالاها و ارزاق، ضربه زدن به اقتصاد کشور، منفعت‌طلبی و سوء استفاده از نیاز مصرف‌کنندگان است، اظهار داشت: مبارزه با احتکار و قاچاق کالا از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی است و پلیس با قاطعیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد می‌کند.

وی از شناسایی محل احتکار ارزاق عمومی داخل یک انبار در حاشیه شهرستان آزادشهر خبر داد و گفت: ماموران پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات همه جانبه و اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی قضائی و همراهی نمایندگان ادارات صمت و تعزیرات حکومتی مکان مورد نظر اعزام شدند.

سردار دادگر با اشاره به کشف 75 تن شکر و10 تن قند از این انباری تصریح کرد: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را 17 میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی گلستان افزود: در همین راستا یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سردار سعید دادگر در پایان خاطرنشان کرد: اقدامات زیان‌بار این‌چنینی توسط برخی از افراد، موجب آشفتگی در بازار می‌شود و مردم می‌توانند در صورت مشاهده و اطلاع‌رسانی هرگونه مورد مشابه، پلیس را در زمینه مبارزه با احتکار کالا یاری کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1281198

مهمترین اخبار ایران و جهان: