نیوز سیتی!
04 دی 1402 - 17:03

مردم کازرون در طول سال‌ها اوج بصیرت،شجاعت و فهم دینی خود را اثبات کردند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس گفت: مردم کازرون هم، در زمان شکل گیری انقلاب و هم بعد از پیروزی انقلاب اوج بصیرت و فهم دینی و انقلابی خودشان را نشان دادند و حتی ۱ روز زودتر از سایر شهرها به صحنه آمدند و اقدامات وقیحانه دشمنان را در سال ۸۸ محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون مراسم یادواره ۱۳۰۰ شهید شهرستان کازرون و سالروز شهادت ۸۵ شهید شهرستان در عملیات کربلای ۴ با حضور مردم، مسولین و خانواده شهدا برگزار گردید.

در این مراسم سردار ابراهیم بیانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس با گرامیداشت یادو نام شهیدان به ایراد سخن پرداخت و افزود:در سالگرد عملیات کربلای ۴ قرار داریم ،عملیاتی که در آن رزمندگان سرافراز استان فارس و رزمندگان شجاع و غیور کازرونی ایفای نقش کردندو شهرستان کازرون ۸۵ شهید سرافراز را به اسلام تقدیم نمود.

ایشان ادامه داد: شهرستان کازرون در بعد ملی و دینی می درخشد، همان طور که بیش از ۱۰۰ سال پیش در زمانی که انگلیسی ها قصد ورود و ظلم  به کشور را داشتند ناصر دیوان کازرونی ملقب به ناصر لشکر رهبری و فرماندهی مردم شجاع کازرون را بر عهده گرفت و اجازه تسخیر این سرزمین را به انگلیس نداد که حقیقتا ایشان باید به عنوان قهرمان ملی به جامعه معرفی شوند.

سردار بیانی با توجه به فرا رسیدن روز ۹ دی ماه خاطر نشان کرد:مردم کازرون هم ، در زمان شکل گیری انقلاب و هم بعد از پیروزی انقلاب  اوج بصیرت و فهم دینی و انقلابی خودشان را نشان دادند و حتی ۱ روز زودتر از سایر شهرها به صحنه آمدند  و اقدامات وقیحانه دشمنان را در سال ۸۸ محکوم کردند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در بخشی دیگر از سخنان خود به موضوع روز جهان و مساله فلسطین و غزه اشاره کرد و افزود:امروز شاهد مجاهدت مردم فلسطین و اوج خباثت آمریکا و اسراییل در غزه هستیم و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند اسراییل ۲۵ سال آینده خود را نخواهد دید انشالله شاهد نابودی اسراییل وپیروزی قطعی فلسطین خواهیم بود.

پایان پیام/خ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1615698

مهمترین اخبار ایران و جهان: