نیوز سیتی!
14 مرداد 1402 - 22:27

۷۰۰ تن میله گرد رایگان در بین اقشار کم درآمد مراوتپه توزیع شد

مراوه تپه- سرپرست بنیاد مسکن مراوتپه از توزیع ۷۰۰ تن میله گرد و سه هزار و ۵۳۰ تن سیمان رایگان در بین اقشار کم درآمد روستایی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رحمان بردی صدقی، از توزیع ۷۰۰ تن میله گرد و سه هزار و ۵۳۰ تن سیمان رایگان در بین اقشار کم درآمد روستایی این شهرستان در قالب تفاهم نامه دو جانبه بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی خبر داد و اظهار کرد: سهمیه شهرستان مراوه تپه در این طرح ۳۵۳ فقره است.

وی افزود: به هر یک از متقاضیان این طرح با مشارکت بنیاد مستضعفان علاوه بر ۲ تن میله گرد و ۱۰ تن سیمان رایگان، ۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه با بازپرداخت ۲۰ ساله پرداخت می‌شود.

سرپرست بنیاد مسکن مراوه تپه با اشاره به اینکه ۷۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تسهیلات قرض الحسنه، ۱۷ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض، سه هزار و ۵۳۰ تن سیمان رایگان معادل ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان ،۷۰۶ تن میله گرد رایگان معادل ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای این مردم در نظر گرفته شده است، گفت: مجموع این کمک‌ها حدود ۹۱ میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه سهم استان در این تفاهم نامه ۷۵۳ واحد است، افزود: این شهرستان با توجه به محرومیت‌ها، بیشترین سهم را در این تفاهم نامه دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1427698

مهمترین اخبار ایران و جهان: