نیوز سیتی!
24 مرداد 1402 - 12:17

شرط پیروزی پرسپولیس یا تراکتور/ سپاهان معرکه بازیکن گرفته است!

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس دیدار این تیم با تراکتور را یکی از دیدنی ترین بازی های لیگ برتر پیش بینی کرد و گفت: بلوغ فنی دو تیم بسیار بالاست و هر تیمی که اشتباه نداشته باشد برنده می‌شود.

محمدرضا مهدوی در گفت و گو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به هفته اول رقابت‌های لیگ برتر دیدار پرسپولیس و تراکتور در چهارشنبه هفته جاری را یکی از مهم‌ترین بازی‌های لیگ بیست و سوم دانست.

کارشناس فوتبال ایران جذابیت نقل و انتقالات تابستانی باشگاه‌های لیگ برتری را عاملی بر حساسیت بیشتر بازی‌های ابتدایی لیگ دانست. محمدرضا مهدوی ضمن بررسی وضعیت مدعیان قهرمانی نسبت به بی عدالتی تیم‌های همیشه میانی جدول لیگ برتر انتقاد کرد.

شرط پیروزی پرسپولیس یا تراکتور/ سپاهان معرکه بازیکن گرفته است!

هفته اول قابل قضاوت نیست

مهدوی درباره نتایج هفته اول تیم‌های لیگ برتری گفت: بازی‌های نسبتا پرگلی را شاهد بودیم. باید در هفته‌های ابتدایی مسابقات لیگ صرفا به آمارهای کلی پرداخت و تحلیلی روی وضعیت فنی تیم‌ها به طور مجزا نداشت چون خیلی زمان لازم است تا عیار آنها مشخص شود. الان هیچ قضاوتی روی عملکرد تیم‌ها نمی‌توان داشت و باید چند هفته بگذرد تا قابلیت‌های فنی و فردی تیم و بازیکن دیده شود.

پرسپولیس طبیعی برد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه به برد یک بر صفر این تیم مقابل آلومینیوم اراک پرداخت و اظهار داشت: بازی منطقی پرسپولیس با صبر و حوصله برگزار شد. اعتماد به نفس به همراه هماهنگی قابل توجه تیمی کمک کرد تا پرسپولیس سه امتیاز خوبی را از آلومینیوم اراک که کاملا تاکتیکی بازی کرد گرفته و به هفته‌های پیش رو خوشبین باشد.

شرط پیروزی پرسپولیس یا تراکتور/ سپاهان معرکه بازیکن گرفته است!

استقلال قدرتی برد، تراکتور لحظه‌ای باخت

مهدوی درباره نتایج سایر تیم‌های مطرح تاکید کرد: استقلال کاملا هوشمندانه برد. تمام حملات خود را با هدف مشخص پیش برد. تاکتیک‌های استقلال فایده تاکتیکی برایش داشت و صنعت نفت را در گرمای آبادان شکست داد.

او در خصوص برد سه بر یک سپاهان مقابل تراکتور تبریز یادآور شد: تراکتور خوب بازی کرد اما دچار غافلگیری شد. آنها عجولانه دفاع کردند و در بعضی از صحنه‌ها نتوانستند مدیریت کافی روی روح و ذهن خودشان داشته باشند. همین اتفاق هم باعث باختن این تیم در اصفهان شد.

سپاهان معرکه یار گرفت!

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران درباره نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر گفت: بدون شک سپاهان فوق العاده عمل کرد. مدیران این باشگاه به خوبی و با هوش و اشتیاق کامل توانستند بهترین‌های فعلی فوتبال را بگیرند. تاکتیک آنها نه تنها این تیم را قوی کرد بلکه حریفانشان را از داشتن تک تک این بازیکنان محروم کرد. عیسی آل کثیر نمونه بارز این اتفاق است. شاید چند هفته دیگر هم نیمکت نشین شود اما دیگر پرسپولیس نمی‌تواند روی او حساب باز کند تا گل‌های مهم سه امتیازی بزند.

مهدوی ادامه داد: معرکه مدیریتی در سپاهان رخ داد و شک نکنید یکی از جدی‌ترین تیم‌ها برای کسب قهرمانی است. دو تیم کامل در سپاهان وجود دارند که هر لحظه می‌توانند برای سرمربی باکلاس و فنی خود بازی کنند.

شرط پیروزی پرسپولیس یا تراکتور/ سپاهان معرکه بازیکن گرفته است!

تراکتور و پرسپولیس بهترین بازی!

کارشناس فوتبال ایران در پایان به بازی تراکتور و پرسپولیس اشاره کرد و گفت: پاکو خمز یکی از فنی‌ترین های لیگ برتر است. او در مقابل تفکرات یحیی گل محمدی که فنی‌ترین مربی فعلی فوتبال ایران است باید برنده باشد تا تیمش را به شرایط ایده آل برگرداند. هواداران تراکتور قطعا برایشان سنگ تمام خواهند گذاشت. زور فنی هر دو تیم اندازه هم است و هر تیمی که کمترین اشتباه فردی را داشته باشد موفق می‌شود. این بازی یکی از بهترین دیدارهای لیگ خواهد شد.

او در پایان خاطرنشان کرد: فعلا برای پیش بینی قهرمانی لیگ برتر زود است. باید تیم‌ها را از اواسط فصل مورد سنجش برای رسیدن به جام قرار داد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1443354

مهمترین اخبار ایران و جهان: