نیوز سیتی!
13 مرداد 1402 - 15:08

دستگاه قضایی به موضوع بی‌حجابی ورود جدی داشته باشد

میامی- امام جمعه میامی با بیان اینکه دستگاه قضایی باید به مسئله بی حجابی ورود جدی داشته باشد، گفت: بی حجاب‌ها را باید به راه درست هدایت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد عزیزی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میامی به میزبانی مسجد جامع ضمن بیان اینکه دشمن با عزاداری مردم ایران اسلامی در محرم، در جنگ روانی شکست بدی خورد، بیان داشت: دشمنان کسانی بودند که گفتند سیاه نپوشید و به حسینیه‌ها نروید و در هیئت‌های مذهبی دیده نشوید و حتی نذری ندهید و حتی کمپین تحریم محرم را به مثابه سناریوی جدید خودشان طرح ساختند.

وی با بیان اینکه به واسطه مردم، سیلی محکمی به صورت دشمنان زده شد، افزود: شناسایی حلقه گسترده تروریستی که قصد انجام اقدامات گسترده خراب کارانه در استان‌های تهران، کردستان، اصفهان و … داشتند سیلی دوم را به گوش دشمنان زد.

امام جمعه میامی گفت: مرحله تکمیلی نقشه دشمنان نیز با طراحی صهیونیست‌ها در صحنه‌های اهانت به قرآن جلوه گرد شد اما نه تنها تأثیری بر عشق و اراده دلباختگان امام حسین (ع) ایجاد نکرد بلکه حضور معنی دار مردم در دسته‌های سینه زنی و مجالس عزاداری در اقصی نقاط کشور علیرغم گرمای بی سابقه نشان داد که دشمنان کاری از پیش نمی‌برند.

عزیزی با بیان اینکه مردم صحنه‌های زیبایی از عشق و ارادت به اباعبدالله (ع) به نمایش گذاشتند، تاکید کرد: این حضور، طبل رسوایی دشمنان اسلام و تشیع را به صدا در آورد.

وی با بیان اینکه کارآمدی الگوی امام حسین (ع) امروز در تمام دنیا به نمایش گذارده شده است، گفت: دنیای غرب در سطوح حساس مانند روشن فکران و جوانان و صاحبان فکر و … تشنه اسلام شده اند و از مقالات شأن بر می‌آید.

امام جمعه میامی با اشاره به برخی بی حجابی‌ها بیان کرد: باید ابتدا بی حجاب‌ها را به راه درست هدایت کرد اما اگر نپذیرفتند باید دستگاه قضائی ورود کند.

عزیزی در خاتمه با اشاره به ورود برخی خورده فرهنگ‌ها به شهرهای کوچک مانند میامی، گفت: دستگاه قضائی باید ورود جدی تری داشته باشند نباید گفت چون میامی شهر کوچکی است و هنوز بی حجابی ورود نکرده پس نیاز نیست کاری کرد مشکل اینجا است که شهرهای کوچک دیر خراب می‌شوند اما اگر شوند قدرت آن زیاد است لذا باید مراقبت کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1425491

مهمترین اخبار ایران و جهان: