نیوز سیتی!
25 اسفند 1401 - 15:00

۲۶ درصد پروژه های مصوب سفر دولت به مازندران رشد ۸۰ درصدی دارد

ساری- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با اشاره به تهیه ۱۷۶ مصوبه سفر رئیس جمهور به استان گفت: ۲۶ درصد پروژه پیشرفت بالای ۸۰ درصدی دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، فرج الله فتح الله پور ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان به ثبت ۱۷۶ مصوبه در جریان سفر رئیس جمهور با ۱۷ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار در استان اشاره و اضافه کرد: ۵۰ درصد اعتبارات از محل بودجه عمومی، ۴۳.۵ درصد از منابع داخلی وزارتخانه و بقیه باید از طریق تسهیلات بانکی و ماده ۵۶ تأمین شود.

وی ادامه داد: بیشترین اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور به میزان بیش از هفت هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بوده است و در مجموع سه هزار و ۷۸۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهوری به استان تخصیص داده شده است.

فتح الله پور تصریح کرد: دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات در سال قبل و مابقی امسال اختصاص داده شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران درباره پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها نیز گفت: ۴۲ درصد پروژه‌ها زیر ۲۰ درصد، ۱۸ درصد بین ۲۰ تا ۵۰ درصد، حدود ۱۵ درصد بین ۵۰ تا ۸۰ درصد و ۲۶ درصد طرح‌ها بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی توانمندسازی ۵۰۰ روستای استان را از مهمترین طرح‌ها برنامه‌ها بیان کرد و گفت: در حوزه بهره بری سال قبل رتبه ۲۸ را داشتیم که امسال به رتبه سوم ارتقا پیدا کردیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1096247

مهمترین اخبار ایران و جهان: