نیوز سیتی!
23 اسفند 1401 - 18:03

آماده باش نیروهای امدادی گیلان در چهارشنبه آخر سال

رشت- مدیرعامل هلال احمر گیلان از آماده باش عوامل امدادی استان در چهارشنبه آخر سال خبر داد و گفت: ۱۷ شعبه و ۸۵ نفر از عوامل امدادی جمعیت هلال احمر برای چهارشنبه سوری آماده باش هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیاوش غلامی ظهر سه شنبه در گفتگو با رسانه‌ها از آماده باش عوامل امدادی و داوطلبان هلال احمر گیلان خبر داد و اظهار کرد: ۱۷ شعبه و ۸۵ نفر از عوامل امدادی جمعیت هلال احمر برای چهارشنبه سوری آماده باش هستند.

وی افزود: همانند سال گذشته تمام پایگاه‌های امداد و نجات در سطح جاده‌ها و شعب جمعیت هلال احمر استان آماده باش بوده و در صورت درخواست دستگاه‌های امدادی دیگر خدمات مورد نیاز را ارائه دهند.

غلامی تصریح کرد: ۱۷ شعبه شهرستان به همراه کشیک شعب و تیم واکنش سریع با مدیریت سامانه اضطراری و کشیک پایگاه پشتیبانی، در حال آماده باش کامل هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان ادامه داد: ۸۵ نفر از امدادگران و داوطلبان به صورت ۲۴ ساعت در حالت آماده‌باش برای پوشش امدادی هستند تا در صورت وقوع حادثه و اعلام نیاز به منطقه اعزام شوند.

مدیرعامل هلال احمر گیلان اضافه کرد: رعایت نکات ایمنی و جلوگیری از بروز هر گونه حادثه در روزهای پایانی سال می‌تواند از بسیاری آسیب‌ها و نقص عضوها که تا پایان عمر همراه فرد است، جلوگیری کند.

وی تصریح کرد: مردم برای گزارش حوادث می‌توانند به صورت شبانه روزی با تلفن ۱۱۲ ندای امداد هلال احمر تماس حاصل کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1093003

مهمترین اخبار ایران و جهان: