نیوز سیتی!
23 اسفند 1401 - 16:31

کاربردی کردن برنامه های کنگره ملی شهدای استان ضروری است

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسئولان برگزاری کنگره ملی شهدای استان، برای چابک سازی و کاربردی کردن برنامه های کنگره اهتمام بیشتری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی احمد زاده ظهر سه شنبه در نشست شورای سیاستگذاری کنگره ملی شهدای استان افزود: برگزاری کنگره ملی شهدای استان اقدامی ارزشمند بوده و همه دستگاه‌های اجرایی وظیفه دارند برای بهتر برگزار شدن این کنگره از هیچ تلاشی فروگذاری نکنند.

وی بیان داشت: برنامه ریزی مناسبی برای برگزاری کنگره در استان انجام شده و برای تأمین اعتبارات مورد نیاز برگزاری کنگره به صورت استانی و ملی تلاش می‌کنیم.

استاندار با بیان اینکه اگرچه مشکلات معیشتی و اقتصادی در کشور وجود دارد اما با تلاش جهادی از این مرحله و پیچ تاریخی عبور می‌کنیم، گفت: شرایط موجود به نحوی است که نیاز به فعالیت جهادی، انقلابی و متعهدانه دارد و همانطور که این گونه تلاش در بخش‌های هوا و فضا و انرژی اتمی توسط بچه‌های انقلابی به ثمر نشست و موفقیت آمیز بود، گشایش اقتصادی نیز میسر می‌شود.

احمدزاده افزود: یک سال و نیم زمان مناسبی برای بررسی عملکرد دولت نیست و در سه سالگی باید عملکرد دولت را مقایسه کرد و همه شاخص‌ها نشان می‌دهد که گشایش‌هایی در حوزه اقتصادی کشور در حال انجام شدن است و اخبار نویدبخشی به گوش خواهد رسید.

وی تصریح کرد: در شش ماه اول نخست سال جاری، تنها ۱۱ درصد از بودجه استان تخصیص یافت اما در روزهای اخیر تخصیص بودجه در استان از مرز ۶۰ درصد عبور کرده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1092791

مهمترین اخبار ایران و جهان: