نیوز سیتی!
20 اردیبهشت 1403 - 10:51

دستان خسته گرگانی‌ها و توپ‌هایی که به سبد نمی‌رسید

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در سومین و آخرین دیدار مرحله نهایی سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا، شب گذشته مقابل الریاضی قرار گرفت و بار دیگر نتیجه بازی را به این تیم لبنانی واگذار کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، تیم بسکتبال شهرداری گرگان در دومین حضور خود در رقابت‌های باشگاه‌های غرب آسیا شب گذشته در سالن نوهد نافال بیروت با تیم الریاضی رقابت کرد که در پایان شهرداری گرگان با نتیجه 100 بر 78 مقابل تیم لبنانی تن به شکست داد.

شهرداری گرگان در نخستین دیدار این مرحله در بیروت، با حساب 95 بر 60 نتیجه را به حریف واگذار کرده و در دیدار دوم در تهران که از حمایت هواداران پرشور خود برخوردار بود با نتیجه 95 بر 85 به پیروزی رسیده بود و شب گذشته در بازی سوم، این حریف لبنانی بود که گرگانی‌ها را صدتایی کرد و به مقام قهرمانی مسابقات بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا رسید.

شهرداری گرگان در حالی پای به فینال بسکتبال غرب آسیا گذاشت که برنامه ریزی نامطلوب سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال در زمانبندی مسابقات داخلی موجی از نارضایتی را در میان گرگانی‌ها به‌وجود آورد که این موضوع را ما بارها از زبان مسئولان و بازیکنان تیم شنیدیم.

تعدد و فشردگی مسابقات لیگ برتر سبب شد تا بازیکنان نتوانند کیفیت همیشگی خود را به نمایش بگذارند. این را به خوبی می‌شد از دستان بی‌رمق بازیکنان گرگان دید، جاهایی که بسیاری از توپ‌هایشان حتی به سبد هم نمی‌رسید و در نبردهای تن به تن بازیکنان نیز، گرگانی‌ها اغلب کاری از پیش نمی‌بردند.

فراموش نخواهیم کرد که در بحبوحه فینال غرب آسیا، شهرداری گرگان یکی از حساس‌ترین بازی‌های امسال خود را مقابل مهرام انجام داد که البته در آن بازی به پیروزی رسید.

باتوجه به اینکه شهرداری به عنوان تنها نماینده ایران در مسابقات آسیایی حضور داشت انتظار می‌رفت فدراسیون‌نشین‌ها تعامل بهتری با گرگانی‌ها داشته باشند و برنامه بازی‌ها را به گونه‌ای تنظیم کنند که فشار کمتری بر روی تنها نماینده ایران در این رقابت‌ها باشد اما افسوس که چنین نشد و متاسفانه بازیکنان تیم گرگان با خستگی بسیار راهی لبنان شدند.

حالا شهرداری گرگان باید خود را برای بازی‌های فینال لیگ برتر بسکتبال کشور آماده کند. دو بازی نخست فینال مقابل تیم طبیعت تهران در روزهای 26 و 28 اردیبهشت ماه به میزبانی گرگان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/582/.

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1711345

مهمترین اخبار ایران و جهان: