نیوز سیتی!
20 اردیبهشت 1403 - 17:03

شانس کم چوامنی برای همراهی رئال مادرید برابر دورتموند

باشگاه رئال مادرید بیانیه‌ای در مورد مصدومیت هافبک دفاعی‌اش منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اورلین چوامنی که شب گذشته (چهارشنبه) در برتری 2 بر یک رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، 70 دقیقه بازی کرد و سپس جای خود را به ادواردو کاماوینگا داد، دچار مصدومیت شده است.

باشگاه رئال مادرید با انتشار بیانیه‌ای در تشریح وضعیت هافبک فرانسوی‌اش اعلام کرد؛ پس از آزمایشات انجام شده، مشخص شد که او از ناحیه متاتارسال دوم پای چپ خود (استخوان‌های کف پا منتهی به انگشتان پا) دچار شکستگی شده است.

رئال مادرید 12 خرداد باید در فینال لیگ قهرمانان اروپا و در ورزشگاه ومبلی شهر لندن به مصاف بوروسیا دورتموند برود و مشخص نیست که آیا چوامنی 24 ساله به این بازی خواهد رسید یا خیر.

در همین حال نشریه انگلیسی «اتلتیک» خبر داد که از باشگاه رئال مادرید خبر می‌رسد چوامنی تنها 20 درصد شانس رسیدن به فینال لیگ قهرمانان را دارد.

از سوی دیگر نشریه فرانسوی «اکیپ» گزارش داد؛ چوامنی این فصل با وجود داشتن درد در پای چپش، برای رئال بازی کرده است و آنچلوتی حتی اگر او به 50 درصد آمادگی‌‌اش برسد، از او بازی خواهد گرفت.

این هافبک فرانسوی که این فصل عصای دست آنچلوتی بوده و در مقاطعی که چند مدافعش مصدوم بودند، حاضر به بازی در این پست شد، تا به اینجای فصل در 38 بازی برای رئال به میدان رفته و 3 گل زده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1711585

مهمترین اخبار ایران و جهان: