نیوز سیتی!
08 اسفند 1401 - 12:31

جهادگرانی خستگی‌ناپذیر/روستای غریب‌محله؛ مقصد کاروان سلامت قرارگاه محرومیت‌زدایی

مقصد کاروان سلامت قرارگاه محرومیت‌زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا این بار روستای غریب محله از منطقه هزارجریب شهرستان بهشهر بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، تکاپوی جهادگران در نقاط محروم همچنان ادامه دارد و این‌ بار مقصد کاروان سلامت قرارگاه محرومیت‌زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا این بار روستای غریب محله از منطقه هزارجریب شهرستان بهشهر بود.

عادل الندانی مسؤول اجرایی قرارگاه محرومیت‌زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا در این زمینه گفت: با توجه به پایش و سنجش صورت گرفته که با همکاری مرکز بهداشت و درمانی روستای غریب محله و پزشک خانواده این روستا و روستاهای منطقه انجام شد، برنامه‌ریزی برای اعزام گروه جهادی پزشکی در این منطقه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: این برنامه به صورت مشترک با گروه جهادی تخصصی پزشکی همت عالی مازندران با مشارکت مرکز بهداشت و درمانی غریب محله و سازمان بسیج سازندگی در این روستا برگزار و به اهالی روستاهای گالش‌محله، شیرداری و ولم نیز خدمت‌رسانی پزشکی انجام شد.

مسؤول اجرایی قرارگاه محرومیت‌زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا اضافه کرد: هفت پزشک عمومی و متخصص در این برنامه شرکت داشتند که ضمن ویزیت، مشاوره و نسخه‌نویسی، تحویل دارو به این بیماران نیز صورت گرفت.

الندانی تصریح کرد: مردم خونگرم و نجیب این روستا نیز همچون کاروان‌های سلامت گذشته که توسط این قرارگاه در نقاط مختلف برگزار شده بود هزینه‌ای بابت دارو پرداخت نکردند.

وی در پایان با قدردانی از اهالی خوب و مهمان‌نواز روستای غریب‌محله، دهیاری و شورای اسلامی روستا، فرمانده‌ پایگاه مقاومت بسیج روستا، مرکز بهداشت و درمانی غریب محله، سازمان بسیج سازندگی و مشارکت و همکاری گروه جهادی تخصصی پزشکی همت عالی در برپایی این برنامه، گفت: ارائه خدمات پزشکی به مردم، از فعالیت‌های تخصصی این قرارگاه در روستاهای مناطق محروم بوده که در سال آینده نیز ان‌شاءالله همچنان ادامه خواهد داشت.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1060747

مهمترین اخبار ایران و جهان: