نیوز سیتی!
28 اسفند 1401 - 16:35

تصادفات یکی از چالش های جدی استان سمنان است

سمنان_ استاندار سمنان بابیان اینکه تصادفات یکی از چالش های جدی استان سمنان است، گفت: حل برخی از مشکلات در سطح ملی باید پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی عصر یکشنبه در جلسه شورای اداری استان سمنان به میزبانی سالن یادگار امام استانداری سمنان ضمن بیان اینکه کمبود آب، عدم رشد جمعیت و جوانی جمعیت و تصادفات در راه‌های استان سه چالش جدی و اساسی در استان سمنان است، ابراز داشت: حل این مشکلات باید در سطح ملی نیز مَد نظر و توجه قرار گیرد.

وی ضمن بیان اینکه در دولت سیزدهم اقدامات بسیار مطلوب و ارزنده‌ای در راستای ارتقای استان و گره گشایی از مشکلات مردم به انجام رسیده است، ابراز داشت: در برخی از حوزه‌های مختلف استان سمنان در رتبه‌های برتر کشوری می‌درخشد.

استاندار سمنان بابیان اینکه اقدامات و دستاوردهای خوبی طی دولت سیزدهم نصیب مردم استان سمنان شده است، ابراز داشت: ثبت کمترین نرخ بیکاری، بازگشت بالغ بر ۸۰ واحد تولیدی صد در صد راکد، جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات سفر رئیس جمهور و سایر حوزه‌ها، بهره برداری از پروژه‌هایی که بیش از ۱۶ سال بلاتکلیف بود و پرداخت تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی از مهمترین این دستاوردها را شامل می‌شود.

هاشمی ضمن بیان اینکه بروز مسائل و آسیب‌های اجتماعی استان سمنان کم است، تصریح کرد: حمایت‌های معنوی و فکری آیت الله شاهچراغی، حجت الاسلام و المسلمین مطیعی و ائمه جمعه استان در دستیابی به این موفقیت‌ها بسیار تأثیر گذار بوده است.

وی ضمن بیان اینکه استان سمنان با وجود وسعت، دارای امنیت پایدار است، افزود: علاوه بر موضوع امنیت در ایام نوروز ۱۴۰۲ استان سمنان با بسیج تمامی امکانات آماده پذیرایی مطلوب از زائران و مسافران است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1100447

مهمترین اخبار ایران و جهان: