نیوز سیتی!
06 اسفند 1401 - 10:53

نگاه ویژه‌ای به محلات جنوبی شهر بوشهر خواهیم داشت

بوشهر- رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: نگاه ویژه به محلات بوشهر با رویکرد محلات کمتر توسعه یافته در بودجه سال آینده شهرداری خواهیم داشت

به گزارش خبرنگار مهر، وحید نیک روش صبح شنبه در نشست اعضای شورای اسلامی و شهرداری بوشهر با مردم محله «بنمانع» در قالب پویش ۴۸ ماه خدمت ۴۸ جلسه پاسخگویی در ۴۸ مسجد گفت: دو پروژه شاخص شهرداری با اعتبار ۱۹۰ میلیارد تومان با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی به زودی به بهره برداری می‌رسد.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر افزود در حالی که در سال ۱۴۰۰ فقط ۳۰ درصد اعتبارات شهرداری بوشهر عمرانی بود در بودجه سال جاری شهرداری ۶۰ درصد اعتبارات عمرانی و ۴۰ درصد جاری است.

وی افزود: پروژه تقاطع سردار سلیمانی با ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار و جاده ۴۵ متری «سرتل» به تنگ با ۸۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته دو پروژه شاخص شهرداری است که انشاالله شاهد بهره برداری از این ۲ پروژه خواهیم بود.

نیک‌روش از اتمام مدت زمان ۱۰ ساله طرح تفصیلی شهر بوشهر خبر داد و گفت: پیشنهادات شورا و شهرداری جهت اصلاحات طرح به مشاور این طرح داده می‌شود.

وی بازگشایی معابر و آسفالت کوچه‌ها را دو اولویت شورای اسلامی شهر بوشهر در راستای بهبود عبور و مرور شهروندان دانست و گفت: تا پایان سال جاری تمام کوچه‌های خاکی شناسایی شده در منطقه یک بوشهر آسفالت و در منطقه دو نیز در سال آینده کوچه‌های باقیمانده خاکی آسفالت خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر تصریح کرد: در سال جاری چهار معبر در خیابان شهید بهشتی (فرودگاه)، کوچه حاج نجف، محله دواس و خیابان شهدای توحید بازگشایی شده و در سال آینده قطعاً بازگشایی‌ها با هدف بهبود عبور و مرور شهری خواهیم داشت.

وی گفت: نگاه شورای ششم توسعه متوازن در همه محلات شهر بوشهر است و در بودجه سال ۱۴۰۲ در کنار پروژه‌های شاخص به محلات شهر به ویژه محلات کم برخوردار نگاه ویژه ای خواهیم داشت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1055547

مهمترین اخبار ایران و جهان: