نیوز سیتی!
02 تیر 1402 - 10:47

تبلیغات اسلامی با حفظ شاکله مردمی به مقابله با جنگ فرهنگی پرداخت

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: هیات‌ها، مساجد، کانون‌های فرهنگی و... در مجموعه سازمان تبلیغی با حضور مردم و مدیریت مردمی در عرصه‌های مختلف جنگ رسانه‌ای و فرهنگی موفق شده است نقش خود را به درستی ایفا کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی ولایی برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، با بیان اینکه عمده افکار عمومی ملت‌ها و جهان در ادوار مختلف همیشه به عنوان یکی از ابزارهای سلطه استکبار و فرهنگ طاغوت بوده است، گفت: در مقابل این جریان باطل تبیین به موقع و سریع است که می‌تواند از جمله اقدامات موثر قلمداد شود.

 وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت جهادتبیین از سوی نهادهای ذیربط فرهنگی و سیاسی، اضافه کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری در این عصر، جهاد تبیین در مقابل حجمه‌های دشمن به عنوان یکی از فرائض و واجباتی که نباید از سوی هیچ کس نادیده گرفته شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز بیان کرد: در عصر حاضر با توجه به پیشرفت تکنولوژی تبلیغی و جریان تبلیغات سو ضرورت جهاد تبیین بیش از گذشته احساس می‌شود.

سازمان تبلیغات به عنوان یکی از مهمترین جریان تبلیغی در برابر هجمه‌های دشمن وظیفه بسیار خطیری را به عهده دارد

این مقام مسؤول تصریح کرد: جریان هیات‌های مذهبی، مساجد، کانون‌های فرهنگی و تربیتی، مجموعه‌های قرآنی به عنوان یک جریان موی‌رگی که در سراسر کشور توسط مردم مدیریت می‌شود یکی از موثرترین نهادهایی است که در مقابل فرهنگ غربی و سبک زندگی غربی مقاومت می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز معتقد است که این سازمان طی سال‌های گذشته در پی آغاز جنگ رسانه‌ای و تشدید آن در سال‌های گذشته موفق شده است در شرایط متعددی اقدامات قابل توجهی ارائه کند.

وی افزود: پس از گذشت ۴۰ سال می‌توان گفت امام خمینی «ره» تدبیر بزرگی در ایجاد سازمان تبلیغات به خرج دادند. در میدان نگهداشتن مردم برای حرکت تبلیغی و فرهنگی در جای جای این کشور بزرگترین ماموریت این سازمان است.

ولایی برحق اضافه کرد: همه مساجد و کانون‌ها و... نمونه ای از حرکت مردمی سازمان تبلیغات اسلامی است. علت بقای انقلاب اسلامی هم همین مردم و حضور به موقع آن‌ها برای حمایت از حکومت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: حرکات انقلابی مردم در شرایط ویژه و حساس کشور از جمله وقوع سیل، زلزله، چالش‌های سیاسی، انتخابات و... روز به روز در حال افرایش است و این درخت انقلاب است که هر روز تنومند تر می‌شود.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی پس از گذشت ۴۴ سال از پیروزی انقلاب انقلاب با بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی در مسیر پیشرفت و توسعه قرار گرفته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز یادآور شد: بعضی از حرکات جدید مثل مهمانی‌های چند کیلومتری، جشن فرشتگان، محفل تلویزیونی قرآنی که در ماه رمضان انجام شد و هزار تولید دیگر که در نگاه اول عمق و هدف آن مشخص نیست اما توسط تبلیغات اسلامی با نگاهی ژرف به منظور ارایه خدمات فرهنگی و اجتماعی به مردم شکل گرفته است.

این مقام مسؤول در پایان گفت: امید است روز به روز این جریان مردمی با سرعت بیشتر و موفقیت‌های بالاتری حرکت نورانی خود را انجام دهد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1303503

مهمترین اخبار ایران و جهان: