نیوز سیتی!
11 تیر 1402 - 00:58

پلاژ بانوان دیلم احداث می شود

بوشهر-رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت: در راستای برآورده کردن یکی از مطالبات به حق بانوان شهرستان دیلم تصمیم به احداث پلاژ بانوان در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان گرفته شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن پاپری زارعی عصر شنبه در حاشیه بازدید از مکان تعیین شده احداث پلاژ بانوان دیلم اظهار داشت: امروز و در راستای برآورده کردن یکی از مطالبات اصلی و به حق بانوان این شهرستان تصمیم به احداث پلاژ بانوان در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان گرفته شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر افزود: این پلاژ سالیان سال بود که مطالعات آن انجام گرفته ولی همچنان به‌علت عدم توجه لازم و عدم تخصیص اعتبار، کاری انجام نشده بود.

وی گفت: خوشبختانه امروز و در این نشست، با رویکرد خوب دولت و مجموعه استانداری اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان به این مهم اختصاص یافت.

پاپری زارعی ادامه داد: این اعتبار طی دو سال و با مشارکت ۵۰ درصدی بودجه عمومی دولت، استان و شهرداری تصویب و به مرحله اجرا درخواهد آمد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر افزود: این پروژه غیر از اینکه یک پروژه زیرساختی در حوزه جذب گردشگر محسوب می‌شود، با توجه به اینکه دیلم یکی از شهرستان‌های هدف گردشگری استان محسوب می‌شود می‌تواند فضایی مناسب برای استفاده بانوان از دریا فراهم کند.

پاپری زارعی گفت: امید داریم ظرف یک تا نهایت دو سال آینده با تزریق اعتبار لازم این پروژه مهم به بهره‌برداری رسیده و تقدیم مردم شهرستان دیلم و هم‌میهنانی که شهر دیلم را به عنوان هدف و مقصد گردشگری خود قرار داده‌اند تقدیم کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1323291

مهمترین اخبار ایران و جهان: