نیوز سیتی!
24 خرداد 1402 - 20:56

اجرای طرح تابستانی نشاط معنوی در ۲۴ بقعه متبرکه استان گلستان

گرگان-مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان از اجرای طرح تابستانی نشاط معنوی ویژه نوجوانان و جوانان در ۲۴ بقعه متبرکه استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری مهر، حجت الاسلام حسین مهدیان اظهار کرد: اوقات فراغت تابستان بهترین فرصت برای جوانان و نوجوانان است تا با ارتقای روحیه و کسب مهارت‌های زندگی و کشف هویت اجتماعی خویش آماده ورود به دنیای جدیدی از قبول مسئولیت‌های اجتماعی شوند.

وی اهداف این طرح را ایجاد هویت دینی و اسلامی با استفاده از روش‌های نوین آموزشی و معارفی غیر مستقیم عنوان کرد و افزود: آنچه که نسل جوان ما را امروز به شدت به خود مشغول ساخته، فضای مجازی و بازی‌های رایانه‌ای و غرق شدن در این دنیای جذاب و البته بسیار خطرناک است.

وی زمان اجرای طرح را از ۱۵ تیرماه لغایت ۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۲ اعلام کرد و گفت: مخاطبان این طرح دانش‌آموزان دختر و پسر رده سنی ۸ الی ۱۸ سال هستند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: اساتید و مربیان طرح نشاط معنوی متشکل از مبلغین اعزامی و بومی، مربیان سبک زندگی اسلامی، اساتید فنی و حرفه‌ای جهت مهارت آموزی و توانمندسازی و دانشجویان دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم هستند.

وی اضافه کرد: روش‌های اجرای طرح نشاط معنوی به صورت برنامه‌های ترکیبی آموزشی و ورزشی، روش برگزاری بصورت اردویی و اجرای طرح به صورت مشارکتی برگزار خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1285603

مهمترین اخبار ایران و جهان: