نیوز سیتی!
22 بهمن 1402 - 15:30

پارسیان هم حماسه ساز شد +عکس

اهالی پارسیان در غربی ترین شهرستان هرمزگان نیز امروز در 22 بهمن 1402 با حضوری آگاهانه، حماسه این روز را به نام خویش ثبت کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، دلیرمردان پارسیان در غربی ترین شهرستان استان هرمزگان، امروز در ثبت حماسه بزرگ 22 بهمن در ایران اسلامی خوش درخشیدند.

اهالی پارسیان صبح امروز در صفوف منسجم و متحدی، سرود عزت و اقتدار سرودند و این روز باشکوه را گرامی داشتند.

حجت الاسلام محمد جواد اسماعیل نیا امام جمعه پارسیان نیز در گفت و گو با خبرنگار فارس در پارسیان با بیان این که انقلاب اسلامی از مردم قوام یافته و همیشه مردم در کنار رهبری خویش به سوی اهداف بزرگ حرکت کرده اند، خاطرنشان کرد: این حضور باشکوه امروز رقم زننده حماسه بزرگ انتخابات در اسفندماه است.

 

به گفته وی، انقلاب اسلامی و ایران به وجود چنین مردم آگاه و هوشیاری می بالد که در همه بزنگاهها توانسته اند با ایمان به راه حق و استواری در این مسیر، حماسه ساز شوند.

امام جمعه پارسیان با اشاره به در پیش بودن انتخابات اسفندماه، شرکت در انتخابات را تکمیل کننده حماسه امروز مردم در راهپیمایی 22 بهمن دانست و تصریح کرد: حضور در صحنه چه در راهپیمایی ها و چه در انتخابات، تضمین کننده امنیت ملی و اقتدار کشور در مواجهه با دشمنان این مرز و بوم است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1668247

مهمترین اخبار ایران و جهان: