نیوز سیتی!
30 دی 1402 - 21:05

پیام تسلیت استانداران به مناسبت درگذشت استاندار آذربایجان شرقی

خبر درگذشت استاندار استان آذربایجان شرقی روز شنبه در استان های سراسر کشور بازتاب داشت و استانداران نیز با ارسال پیام های جداگانه فقدان زین العابدین خرم را به عنوان یک مدیر فداکار، جهادی و مومن تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، خبر درگذشت مرحوم زین العابدین رضوی خرم که از جمله مدیران باتجربه و جهادگر کشور بود، موجی از تاثر و تالم را در وزارت کشور و استان های سراسر ایران اسلامی ایجاد کرد.

استانداران سراسر کشور با پیام های جداگانه ضمن اشاره به مدیریت جهادی سردار خرم، یاد وی را از دوران دفاع مقدس تا مسئولیت استانداری آذربایجان شرقی و در راستای رفع دغدغه های مردم یادآور و گرامی داشتند.

مرحوم خرم تمام عمر خود را صرف خدمت به انقلاب و مردم کرد و بدون تردید خدمات ارزشمند و ماندگارش، هرگز در یاد و خاطر مردم و به ویژه اهالی قدرشناس استان آذربایجان شرقی فراموش نخواهد شد. 

مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور نیز عروج شهادت‌گونه این مدیر جهادی را به مردم قدر شناس ایران و استان آذربایجان شرقی و نیز خانواده و بازماندگان آن مرحوم تسلیت می گوید.

عابدین خرم به علت مشکلات ریوی به جا مانده از دوران جنگ تحمیلی و عفونت تنفسی ناشی از بیماری کرونا در بیمارستان امام رضا(ع) تبریز بستری بود و صبح امروز شنبه ۳۰ دی ماه جان به جان آفرین تسلیم کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1643991

مهمترین اخبار ایران و جهان: