نیوز سیتی!
12 بهمن 1402 - 09:32

پیام استاندار اصفهان به مناسبت ۱۲ بهمن ماه

استاندار اصفهان به مناسبت ۱۲ بهمن ماه سالروز ورود بنیانگذار انقلاب اسلامی به میهن و آغاز ایام الله دهه فجر پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان،  استاندار اصفهان به مناسبت ۱۲ بهمن ماه سالروز ورود بنیانگذار انقلاب اسلامی به میهن و آغاز ایام الله دهه فجر پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
جاءَ الحَقُّ وَ زَهَقَ الباطِلُ إنَّ الباطِلَ کانَ زَهُوقاً ( سوره مبارکه اسراء، آیه  شریفه ۸۱)

دوازدهم بهمن ماه در روزشمار رسمی کشور، یادآور عظمت، اقتدار و حماسه ملتی رشید و انقلابی است که در پی سال ها اسارت طاغوت با پیروی از مرجعیت و سرمشق قرار دادن قیام سرور و سالار شهیدان، بپاخواست و با مبارزه علیه استبداد، خودکامگی و وابستگی؛ بذر امید و بیداری را در دل آزادیخواهان و عدالت طلبان خسته از ظلم و جور نظام سلطه شکوفا ساخت. 

انقلاب اسلامی ایران، تجلی شکوهمند حماسه ملتی است که غریو آزادی خواهی و استقلال طلبیشان در اذهان آزادگان و مستضعفین جهان طنین‌ انداز گردیده و به الگویی بی بدیل برای تمامی ملل در بند استبداد و ستم مبدل شده است.

در این طلیعه تجدید حیات ملت ایران به رهبری امام خمینی(ره) در پرتو آموزه های وحیانی اسلام و فرهنگ استبداد ستیزی عاشورا، روح تازه ای در کالبد مردم حقیقت جوی ایران اسلامی دمیده شد و به مدد درایت آن روح قدسی و تدابیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، اینک شاهد پیروزی های چشمگیر این مکتب الهی در تمامی ارکان و عرصه ها، بالاخص شکوفایی و تلألو پرفروغ جبهه مقاومت و شکست های پی در پی و مفتضحانه هیمنه پوشالی نظام سلطه هستیم.

فرا رسیدن چهل و پنجمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، در آستانه تغییرات بنیادین در جهان و خودآگاهی بیش از پیش عناصر محور مقاومت و سایر آزادیخواهان، گواهی راسخ بر تحقق وعده نصرت الهی، «وَ نُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ» است.

چهل و پنج سال استقامت و پایمردی مردمانی استکبارستیز و همیشه درصحنه که با وجود انواع توطئه های سخت و نرم و تحمیل انواع هجمه ها و تحریم ها؛ مشتاقانه و با صلابت تر از گذشته پای آرمان ها و اهداف خویش ایستادند و از دستاوردهای شامخ و سترگشان، با مجاهدت بی وقفه حراست نمودند.

اینک همگان مکلف هستیم تا با تداوم راه و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی که به مدد خون هزاران شهید گلگون کفن و استقامت و ایثارگری های بی شائبه آحاد مردم با تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب (مدظله العالی) تحقق یافته در حضوری منسجم و پرشور، آگاهانه و حداکثری در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مشارکت نموده و با به نمایش گذاشتن حماسه ای دیگر از جنس شور و شعور؛ بر تداوم اهتزاز شکوهمندانه پرچم این نظام ولایی تا سپردن آن به دستان مبارک حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) مجاهدت نماییم.

فرارسیدن خجسته ایام الله دهه مبارک فجر را به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، آحاد مردم قدرشناس، بالأخص مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان اصفهان، تبریک و تهنیت عرض نموده و همگان را به پاسداشت مجدانه این ایام فرخنده و برگزاری هرچه با شکوه تر جشن ها و آیین های مردمی مرتبط با این ایام و در رأس آن حضور حداکثری در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن ماه به منظور اعلام بیعت دوباره در حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی و حمایت همه جانبه از ستمدیدگان و مستضعفین، بالأخص مردم مبارز و مظلوم فلسلطین و رهایی قدس شریف از چنگال پلید رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی دعوت می نمایم. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1656603

مهمترین اخبار ایران و جهان: