نیوز سیتی!
27 دی 1402 - 20:28

تشکیل گروه ویژه بررسی تخلفات ناوگان باری در استان

سید شهرام کهریزی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: جهت تسریع در رسیدگی به تخلفات حمل نقلی گروه ویژه‌ی رسیدگی به تخلفات در محل اداره کل راهداری تشکیل شده است.

سید شهرام کهریزی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در کرمانشاه اظهار کرد: ۷ میلیون و ۹۲۲ هزار تن کالا طی ۹ ماهه سال جاری جابه‌جایی کالا توسط ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه به اقصی نقاط کشور صورت گرفته است.

وی بابیان این‌که تعداد حواله صادره ۵۳۳ هزار نسخه و تعداد بارنامه بیش از ۵۰۷ هزار نسخه است افزود: مازوت، سیمان به‌صورت کیسه‌ای و فله، چغندرقند، کلینگر، کنجاله، سنگ سنگ‌بری، گازوئیل، خاک معدنی و پلی‌اتیلن جزء ۱۰ کالا عمده استان هستند که توسط ناوگان حمل کالای استان کرمانشاه بارگیری و جابه‌جا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: به‌منظور رسیدگی قاطع و به‌موقع به تخلفات حمل‌ونقلی به‌ویژه تخلفات مربوط به تضییع حقوق رانندگان، گروه ویژه‌ای در محل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه تشکیل‌شده است تا به مواردی مانند اخذ گروه اضافی از راننده، عدم مسوولیت‌پذیری شرکت در خصوص پرداخت کامل و به‌موقع کرایه رانندگان و سوءاستفاده از کارت هوشمند رانندگان و ... به‌صورت ویژه رسیدگی کند.

وی خاطرنشان کرد: هم‌وطنان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای می‌توانند جهت پیگیری و رسیدگی با شماره سامانه تلفنی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها در میان بگذارند تا با متخلفان در کمیسیون‌های رسیدگی به تخلفات اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه برابر ضوابط و قوانین برخورد شود.

پایان پیام/ و

منبع: فارس
شناسه خبر: 1641403

مهمترین اخبار ایران و جهان: