نیوز سیتی!
03 خرداد 1402 - 07:25

جهاد تبیین راهکار پیروزی در جنگ ترکیبی دشمن است

گرگان- جانشین سپاه نینوای گلستان گفت: جهاد تبیین راهکار پیروزی در جنگ ترکیبی دشمن و جبهه استکبار علیه جمهوری اسلامی ابران است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار سید موسی حسینی شامگاه سه شنبه در آیین اختتامیه راهیان نور دانشجویان غیردولتی گرگان اظهارکرد: باید راهیان نور را به چشم یک نرم افزار نوین و عرصه‌ای نو بنگریم تا بتوانیم در این بستر باعظمت انقلاب اسلامی را تعمیق داده و آرمان‌های آن را بازخوانی کنیم.

جانشین سپاه نینوای گلستان افزود: دانشجویان قشر فرهیخته و جامعه نخبگانی ما هستند و فردای کشور متعلق به شما است لذا به شما برادران و خواهران توصیه می‌کنم در هر جایگاهی قرار گرفتید تصمیمات خود را به قصد تقویت مولفه‌های انقلاب اسلامی اتخاذ کنید.

وی ادامه داد: دشمنان ما در غائله اخیر با ایجاد یک جنگ شناختی تمام عیار سعی داشتند با جوانان ما کاری کنند تا فرزندان ایران اسلامی نتوانند صحنه را تشخیص دهند و درست و غلط را درک نکنند.

حسینی ادامه داد: عرصه نبرد ما با دشمن، نبرد حق و باطل است و هیچگاه به اتمام نخواهید رسید لذا راهکاری پیروزی در نبردِ روایت‌ها و جنگ ترکیبی، شناخت عمیق انقلاب اسلامی، جهاد تبیین و استقامت در برابر دشمنان است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1234491

مهمترین اخبار ایران و جهان: