نیوز سیتی!
27 اردیبهشت 1402 - 16:56

اقدامات ساختارشکنانه افراد در خصوص عفاف و حجاب قابل پیگیری است

رشت- فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه کنترل هوشمند در محورهای استان انجام می‌شود، گفت: اقدامات ساختارشکنانه افراد در خصوص عفاف و حجاب قابل پیگیری قانونی است.

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزالله ملکی امروز چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان گیلان اظهار کرد: پایش و کنترل هوشمند پدیده بی حجابی در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی با تاکید بر اعمال قانون با افراد بی حجاب افزود: در چارچوب قانون با افرادی که اقدام به کشف حجاب می‌کنند برخورد می‌شود.

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه کنترل هوشمند در محورهای استان انجام می‌شود، گفت: اقدامات ساختار شکنانه افراد در خصوص عفاف و حجاب قابل پیگیری قانونی است.

ملکی با تاکید بر تعامل بین دستگاهی در خصوص مبارزه با طاهر بدحجابی و کشف حجاب بیان کرد: تعامل بین دستگاهی در خصوص احیای فریضه عفاف و حجاب جواب می‌دهد.

وی از ارسال حدود ۴۷ هزار پیامک در حوزه عفاف و حجاب خبر داد و افزود: بیش از ۳ هزار خودرو به علت کشف حجاب در گیلان توقیف سیستمی شدند.

فرمانده انتظامی گیلان از پلمب ۵۱۰ واحد صنفی در این استان خبر داد و اضافه کرد: این واحدها به علت عدم رعایت شئونات اسلامی و کشف حجاب پلمب شدند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1219003

مهمترین اخبار ایران و جهان: