نیوز سیتی!
19 اردیبهشت 1402 - 19:14

تغییر نظام ادراکی جوانان هدف اصلی دشمن است

گرگان- معاون سیاسی محمد رسول الله (ص) تهران گفت: وقتی ذهن و فکر جوان با شبکه‌های معاند و حرف‌های آنها شکل بگیرد به جای اینکه به فکر ساختن کشور باشد برای آشوب در کشور انگیزه پیدا می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد یزدانی بعدازظهر در نشست جهاد تبیین در حسینیه ثارالله گرگان اظهار کرد: روابط ایران اسلامی با نیروهای مقاومت در منطقه، از نوع پول پاشی و روابط تهدیدی نیست، ایران اسلامی برای تمامی هم پیمان‌های خود استقلال سیاسی قائل است.

معاون سیاسی سپاه محمد رسول الله (ص) تهران افزود: کشوری مانند آمریکا به بهانه ۱۱ سپتامبر ۲۰ سال در افغانستان چپاول کرد و آخر هم کشور را به طالبان تحویل داد اما کشور ما داعیه دار وحدت و صلح است.

وی گفت: اگر در مناطق اهل تسنن هم بعضی اوقات فتنه‌هایی انجام می‌شود به واسطه فتنه انگیزی آل سعود است.

یزدانی ادامه داد: قطعاً اگر مقاومت نیروهای مقاومت نبود، ما امروز باید مانند دیگر کشورها در شهرهای خودمان با جبهه استکبار روبرو می‌شدیم.

معاون سیاسی سپاه محمد رسول الله (ص) تهران افزود: جنگ ترکیبی قدمت تاریخی دارد، در جنگ‌هایی که در طول تاریخ رخ داده از ابزار تفرقه انگیزی و غبار آلود کردن فضا برای عدم تشخیص حق و باطل استفاده می‌کردند.

وی تصریح کرد: در قرن ۲۱، جنگ ترکیبی ابعاد گسترده‌تری پیدا می‌کند و ابزار الکترونیک و مدرن هم پای کار می‌آید؛ ابزار جنگ ترکیبی آن قدر بر نظام ادراکی جوان تأثیر می‌گذارد که به جای اینکه دست حافظ امنیت خود را بفشارد و قدردان او باشد نارنجک دستی به سمت او پرتاب می‌کند و بسیجی آتش می‌زند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1200747

مهمترین اخبار ایران و جهان: