نیوز سیتی!
12 آبان 1402 - 01:02

اعلام محدودیت‌های ترافیکی برای راهپیمایی روز ۱۳ آبان در مازندران

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی مازندران از اجرای محدودیت‌های تردد برای برگزاری راهپیمایی روز ۱۳ آبان ماه در سطح استان خبرداد.

نصرالله بیگلری در گفت‌‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری از اجرای محدودیت‌های تردد برای برگزاری راهپیمایی روز دانش‌آموز ۱۳ آبان ماه در سطح استان خبر داد.

وی افزود: به‌منظور برگزاری مراسم راهپیمایی روز دانش‌آموز محدودیت‌های تردد در معابر شهری سطح استان به اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی مازندران بیان کرد: به همین منظور در شهرستان ساری از زمان شروع مراسم تا زمان گذر راهپیمایان که زمان آن توسط ستاد برگزاری مراسم ۱۳ آبان اعلام خواهد شد، از تقاطع ابن شهر آشوب ، از میدان شهید قاسمی تا ابن شهر آشوب تردد وسایل نقلیه ممنوع است.

بیگلری اضافه کرد: در مسیر خیابان شیخ طبرسی از میدان امام حسین به تقاطع ابن شهر آشوب و بالعکس تا پایان مراسم تردد وسایط نقلیه ممنوع است.

وی از ممنوعیت تردد وسایل نقلیه از خیابان مازیار به سمت خیابان خاقانی تا پایان مراسم خبر داد و گفت: از زمان شروع تا پایان مراسم رانندگانی که از مسیر بلوار ارتش و خیابان انقلاب به سمت میدان امام حسین(ع) قصد تردد داشته باشند به سمت خیابان فرهنگ هدایت خواهند شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی مازندران خاطرنشان کرد: در سایر شهرستان‌های استان نیز ممنوعیت‌های تردد برابر با برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط اعضای شورای ترافیک آن شهرستان‌ها به اجرا درخواهد آمد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1559347

مهمترین اخبار ایران و جهان: