نیوز سیتی!
20 آذر 1402 - 13:47

تیر دشمنان برای تفرقه‌افکنی در ایران به سنگ خورد

فرمانده‌کل انتظامی کشور گفت: دشمنان می‌خواستند شیعه را در برابر سنی و کرد و فارس را در مقابل ترک قرار دهند ولی تیرشان به سنگ‌ خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سردار رادان فرمانده‌کل انتظامی کشور، پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت ۷۹۸ شهید انتظامی و مرزبانی آذربایجان‌غربی با اشاره به مکتب و منش شهدای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: شهدا به ما یاد دادند اگر میخواهیم در تاریخ جاودانه باشیم باید گوش به فرمان ولی جامعه داشته باشیم.

وی افزود: شهدا به ما آموختند که بدون امام و بدون مکتب نمی‌توان کاری به سرانجام رساند و این شعر در بین شهدا معروف بود که خطاب با امام امت می‌گفتند؛ حاشا که به جز حرف تو حرفی نزنیم، این حنجره ارزانی فریاد تو باد.

سردار رادان گفت: شهدای ما نشان دادند که چگونه می‌توان آمریکا و دشمنان این انقلاب را ذلیل کرد.

وی ادامه داد: وقتی امتی فرهنگ و روحیه شهدا را پیدا کرد، می‌شود رزمندگان مظلوم اما مقتدر فلسطینی که توانستند هیبت نظامی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را با خاک یکسان کنند.

فرمانده‌کل انتظامی کشور با بیان اینکه روزی در گوشه و کنار استان آذربایجان‌غربی شاهد درگیری‌ رزمندگان اسلام با گروهک های تجزیه طلب بودیم، عنوان کرد: امروز به برکت خون پاک شهدا و وحدت بین شیعه و سنی و کرد و ترک و فارس، استان آذربایجان‌غربی یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است.

وی با اشاره به نقشه دشمن در فتنه‌ انگیزی و اختلاف افکنی در این استان، گفت: دشمنان می‌خواستند شیعه را در برابر سنی و کرد و فارس را در مقابل ترک قرار دهند ولی تیرشان به سنگ‌خورد و دیدیم که پیشمرگان مسلمان کرد چگونه با برادران شیعه خود در یک سنگر، خونشان خاک این دیار را قداست بخشید.

سردار رادان در پایان بیان داشت: همه ما به نوعی به شهدا وصل هستیم و این اثر وجودی شهداست که مردم ایران را در مسیر انقلاب اسلامی نگه داشته است.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1601147

مهمترین اخبار ایران و جهان: