نیوز سیتی!
29 مهر 1402 - 09:09

جنایت در غزه، خوی وحشی‌گری غرب را بیش از گذشته به نمایش گذاشت

مدیر گلزار شهدای کرمان گفت: صهیونیست‌ها در غزه جنایت می‌آفرینند و غربی‌ها قطعنامه آتش‌بس در غزه را وتو می‌کنند، موضوعی که بیش از گذشته خوی وحشی‌گری غرب را رو می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار محمدرضا حسنی‌سعدی امروز در جمع زائران مرقد مطهر سردار حاج قاسم سلیمانی، در محل گلزار بین‌المللی شهدای کرمان، اظهار کرد: صهیونیست‌ها با پشتیبانی و حمایت غربی‌ها در غزه جنایت می‌آفرینند و غربی‌ها قطعنامه آتش بس در غزه را وتو می‌کنند.

مدیر گلزار شهدای کرمان ادامه داد: بزرگان یهود کودک‌کش نیز توصیه می‌کنند حتی یک کودک فلسطینی هم زنده نماند، طرحی که سازمان‌های دنیا و مدعیان حقوق بشر در مقابلش سکوت کرده‌اند.

وی جنایت در غزه را زیر نظر غربی‌ها خواند و تصریح کرد: صدر اعظم آلمان، رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر انگلیس به سرزمین‌های اشغالی سفر و از جنایت، نسل‌کشی و قطع آب و برق بر روی زنان و کودکان حمایت می‌کنند.

وی اضافه کرد: صهیونیست‌ها سابقه طولانی در کشتار دارند و این بار هم حمایت آمریکا و انگلیس از جنایت آنها در بمباران خانه‌ها، مدرسه و بیمارستان‌های تحت حمایت سازمان بشر را شاهد هستیم.

حسنی‌سعدی ابراز داشت: غرب اتوکشیده و به ظاهر خوشتیپ، هر روز بیشتر از روز قبل وحشی‌گری‌اش رو می‌شود.

 مدیر گلزار شهدای اضافه کرد: وظیفه ما این است که در غم‌ مسلمانان شریک و از جرم و جنایت صهیونیست‌ها بیزار باشیم، برای مسلمانان بی‌گناه غزه دعا و کمک‌های مادی و مالی خودمان را از طریق هلال‌احمر روانه این مناطق کنیم.

پایان پیام / ۸۰۰۱۹ / ش

منبع: فارس
شناسه خبر: 1544691

مهمترین اخبار ایران و جهان: