نیوز سیتی!
22 شهریور 1402 - 12:01

برخی مطالبات نسل امروز به شبهه بدل شده است

سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه پاسخ به شبهات و آگاهی بخشی به جوانان نیاز است، گفت: امروز برخی از مطالبات نسل جدید به شبهه بدل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی صبح چهارشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی سمنان به میزبانی دفتر خود ضمن اشاره به ضرورت جهاد تبیین و همچنین همراهی با نیازهای نسل جوان، تاکید کرد: برخی از مطالبات نسل امروز به شبهه تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه باید در این خصوص و در راستای آگاهی بخشی و بصیرت افزایی، برنامه ریزی صورت گیرد، افزود: دستگاه‌های فرهنگی در این زمینه نقش ویژه‌ای دارند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه مصون سازی نسل جوان امروز جامعه در برابر توطئه چینی و دسیسه‌های دشمنان و معاندان نظام ضرورت دارد، تاکید کرد: برای مقابله برخی طرح‌های متنوع، جامع و با نشاط بخصوص در حوزه دانش آموزی در دست اقدام قرار گرفت اما برخی نیز اجرایی نشد.

مطیعی با بیان اینکه ضرورت دارد تا بتوانیم این طرح‌ها را برای نسل جوان آتیه ساز ایران اسلامی اجرا کنیم بیان کرد: ضروری است تا در برابر توطئه و دسیسه چینی‌های با برنامه دشمنان، هوشیار و آگاه بوده و با برنامه عمل کنیم.

وی با بیان اینکه دشمن برای تهدید و زیر سوال بردن امنیت موجود، به دنبال ایجاد بحران در سطح کشور است، افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب تاکید فرمودند، وحدت و امنیت ملی دو مؤلفه اصلی ما در کشور است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1498003

مهمترین اخبار ایران و جهان: